سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 09 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

دکتر ایمانیه،استاندار فارس:

فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور است

استاندار فارس، با اشاره به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به این استان گفت: این استان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیات دولت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه، در جمع تعدادی از فرمانداران و بخشداران استان در شیراز گفت: درروزهای باقیمانده تا سفر سایر مقدمات نیز از سوی فرمانداران و بخشداران فراهمشود تا استقبالی باشکوه و در شان مردم این استان شاهد باشیم.

وی، با اشاره به اجرایی شدن 85 درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیات دولتبه فارس به گواهی نمایندگان دفتر رئیس جمهور ادامه داد: برای سفر دوم نیز یک سریمصوبات داریم که در جلسه امروز نمایندگان استان با معاون اجرایی رئیس جمهورقطعی خواهد شد.

استاندار فارس اظهار کرد: فرمانداران می توانند این موارد را برای ایجاد امید درشهرستان‌ها و دستاوردهای سفر آتی رئیس جمهور به نحوه شایسته اطلاع رسانی کنند.

دکتر ایمانیه همچنین از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط و امکانات را بهگونه‌ای فراهم کنند که در جریان سفر نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد بهگونه‌ای که مردم دچار زحمت نشوند.

وی، همچنین خواستار فراهم کردن شرایط برای بهره برداری مطلوب از پروژه هایآماده افتتاح رسمی همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان هایاستان شد.

 

فرمانداران صنایع تبدیلی را جدی بگیرند

 

استاندار فارس، همچنین با اشاره به جایگاه فارس در زمینه تولید محصولات کشاورزیو باغی گفت: با توجه به این جایگاه، فرمانداران باید از ایجاد صنایع تبدیلی به عنوانیک کار سرمایه گذاری حمایت کنند.

دکتر ایمانیه افزود: شایسته و مطلوب نیست که 30 درصد محصولات باغی وکشاورزی استان تبدیل به ضایعات شود.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها