سال اول يكشنبه 23 اردیبهشت 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

مشروح اخبار بخش عکس

گزارش تصویری ;

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ محمدیه شیراز

همزمان با هفته دولت ایستگاه پمپاژ محمدیه شیراز با هدف انتقال آب خط سد درودزن به مخزن محمدیه بدون نیاز به کنترل شیرآلات روی خط اصلی وارد مدار بهره‌برداری شد. این تأسیسات در سال ۱۴۰۰ طراحی و پس از طی فرآیند برق رسانی، احداث پست برق، اجرای منصوبات الکتریکال و مکانیکال و عملیات سازه ای در خرداد ماه ۱۴۰۲ وارد فاز مقدماتی بهره برداری شد.

8 ماه قبل

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ محمدیه شیراز
  • با حضور نماینده هیئت‌دولت؛

    ایستگاه شهدای عادل‌آباد خط ۲ مترو شیراز با اعتبار ۶۷۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. ایستگاه متروی شهدای عادل‌آباد با حضور نماینده هیئت‌دولت و مقامات ملی، استانی و شهری به‌عنوان چهارمین ایستگاه فاز یک خط ۲ مترو با اعتبار ۶ هزار ‌و ۷۰۰ میلیارد ریال در دوازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز همزمان با هفته دولت به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

    8 ماه قبل
  • بهره‌برداری ۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی شهرداری شیراز

    در دوازدهمین گام از جهش عمرانی شهرداری کلان‌شهر شیراز؛ ۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی هم‌زمان با هفته دولت در دوازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در ۱۰ منطقه این کلان‌شهر به بهره‌برداری رسید.

    8 ماه قبل
  • افتتاح نمایشگاه نوشت افزار ایرانی

    استاندار فارس در افتتاح نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در مجتمع تجاری فخرآباد شیراز در محل دروازه کازرون گفت: قطعا ارزش برخی کارهای فرهنگی از فعالیت ها و کارهای عمرانی هم بالاتر است چرا که زیرساخت های اصلی ما زیرساخت های فرهنگی است و اقدامات عمرانی در پی آن ایجاد خواهد شد. این نمایشگاه تا هفتم مهرماه در محل مجتمع تجاری فخرآباد واقع در دروازه کازرون برپا گردیده است.

    8 ماه قبل
  • تقدیم گل به مقام والای شهدا ،سرآغاز برنامه‌های هفته دولت

    دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دیگر مسئولان استان صبح امروز، پنجشنبه ۲ شهریور ماه و همزمان با آغاز هفته دولت ضمن حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

    8 ماه قبل
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

    با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس،آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در بیمارستان نمازی شیراز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین دکتر« احمد حسین زاده » رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ را برای خبرنگاران تشریح کرد. عکاس - محمدرضا دهداری

    9 ماه قبل