سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 08 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس :

نقش پایگاه های خبری دارای مجوز پر رنگتر شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در نشستی که با مدیران پایگاه هایخبری استان داشت، گفت: شایسته است تا نقش پایگاه های خبری به عنوان بخشی ازسبد رسانه ای استان فارس پر رنگ تر گردد. قانعی با بر شمردن ظرفیت های جدیروزنامه های استانی، خبرگزاری های رسمی، نمایندگی روزنامه های ملی بر اهمیت وجایگاه پایگاه های خبری دارای مجوز استان نیز تاکید کرد.قانعی با بر شمردن ظرفیتهای جدی روزنامه های استانی، خبرگزاری های رسمی، نمایندگی روزنامه های ملی براهمیت و جایگاه پایگاه های خبری دارای مجوز استان نیز تاکید کرد.

حمید رضا قانعی در این گردهم آیی، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت مناسبی که درپایگاه های خبری دارای مجوز استان وجود دارد، بایستی بررسی کرد که چگونه میتواننقش آفرینی جدی تری در زیست بوم رسانه ای استان فارس داشته باشیم.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در راستای حمایت از پایگاههای خبری دارای مجوز، تلاش دارد تا این مهم تقویت شود.

این مدیر فرهنگی استان با اشاره به اهمیت جدی خبرنگاران تخصصی به ظرفیتدستگاه های فرهنگی برای حمایت از اخبار و محتوای تخصصی صحه گذارد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان فارس، گفت:تلاش می کنیم تا با همکاری خانهمطبوعات آموزش خبرنگاران را جدی تر دنبال کنیم و برای فعالیت های تخصصی درحوزه های مختلف ،برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، خاطر نشان کرد: شایسته است تا نقشپایگاه های خبری دارای مجوز را به عنوان بخشی از سبد رسانه ای استان فارس پر رنگتر شود.

در این نبرد جدی رسانه ای، بایستی قدردان زحمات و تلاش های پایگاه های خبریدارای مجوز و فعال استان باشیم و فضا را برای فعالیت امیدوارانه تر آنها هموار کنیم.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها