سال اول چهارشنبه 02 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

پنجشنبه 06 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس :

مثل دوران دفاع مقدس باید باز هم به جوانان اعتماد کنیم

قزل سفلی با اشاره به نقش بی بدیل جوانان در دوران دفاع مقدس و درخشش آنها درمقابله با دشمن افزود: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جواناناعتماد شد و آنها نیز خوش درخشیدند و نشان دادند که با تکیه به آنان میتوان موفقشد و پیشرفت کرد؛ باز هم به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت، توان، خلاقیت و نیرویجوانی آنها در اداره کشور به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی، در جمعخبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دشمنان قسم خوردهجمهوری اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تااز هر طریق از جنگ سخت و نرم و جنگ ترکیبی گرفته تا به راه انداختن فتنه‌هایمتعدد نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده‌اند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز برای امید آفرینی از اهمیت بسیاری برخوردار است بحثجهاد تبیین است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب ، در این جهت با بهره گیری ازهمه ظرفیت ها در فضای حقیقی و مجازی باید در میدان باشیم که در این مسیربهترین رویکرد گفتگو با جوانان و نوجوانان است. باید به آنان از واقعیت ها و البتهپیشرفت ها با زبان خودشان حرف زد. امروز بیش از گذشته به جهاد حرف زدن با مردمنیاز داریم چرا که اگر ما این کار را نکنیم دشمن در کمین نشسته قلب و ذهن جوانان ونوجوانان را تسخیر خواهد کرد.

او اظهار کرد: دشمن امروزه با جنگ ترکیبی ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده تابتواند جوانان ما را از راه و مسیر پیشرفت منحرف کند اما تاکنون در این کار موفقنشده است.

معاون سیاسی استاندار فارس گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم قوی ومستقل باشیم و با اتکا به جوانان در مسیر پیشرفت گام برداریم و به دستاوردهایبسیاری نیز برسیم.

وی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب ادامهداد: هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید واقعیت‌های دفاع مقدس و اینکهچگونه پیروز جنگ هشت ساله شدیم را بیان کند.

معاون سیاسی استانداری فارس، خودباوری ملت ایران را نیز از مهمترین دستاوردهایدفاع مقدس برشمرد و گفت: این جنگ سبب شد که ملت بزرگ ایران از خود باختگی ازعدم اعتماد به نفس فاصله بگیرد و و باطن زیبای خود و تمام ارزش های دینی، ملی وانقلابی خود را پیدا کند.

قزل سفلی، با اشاره به نقش بی بدیل جوانان در دوران دفاع مقدس و درخشش آنها درمقابله با دشمن افزود: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جواناناعتماد شد و آنها نیز خوش درخشیدند و نشان دادند که با تکیه به آنان میتوان موفقشد و پیشرفت کرد؛ باز هم به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت، توان، خلاقیت و نیرویجوانی آنها در اداره کشور به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها