سال اول چهارشنبه 02 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

پنجشنبه 06 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

نظارت بر مصوبات شورا و بازخورد آنها در میدان کار :

دومین بازدید نظارتی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز از منطقه ۴ شهرداری

محمدتقی تذروی، ارتباط مردمی و نظارت بر مصوبات شورا در میدان کار را از وظایفمهم شورای اسلامی شهر دانست و افزود: این بازدید به دیدارهای مردمی و چهره بهچهره با مردم در منطقه ۴ اختصاص یافت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در این بازدید میدانی و ملاقات بامراجعین، جلسه‌ای برگزار و مطالبی که شهروندان بیان کردند، موردبررسی قرار گرفتو با توجه به موضوعیت به معاونت‌های تخصصی و شهردار منطقه جهت رفع مشکلاتارجاع داده شد.

بررسی بودجه، میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی هر منطقه، روند اجرای مصوبات دردستور کار قرار گیرد

محمود صفایی اظهار گفت: این بازدیدها به‌صورت هفتگی از مناطق، سازمان‌ها و دیگردوایر شهرداری شکل‌گرفته است که در نخستین بازدید، از شهرداری منطقه ۱۰ بازدید بهعمل آمد و در این هفته هم برای رفع مسائل و مشکلات در خدمت شهروندان منطقه۴ هستیم تا آنچه در توان اجرایی شورا و شهرداری است بررسی‌شده و حتی‌الامکانرضایت‌مندی مردم فراهم شود.
 

او اظهار امیدواری کرد: با این روش امیدواریم بتوانیم کمک‌رسان مردم در رفع مسائلو مشکلات آنان باشیم و آنچه شهرداران و مدیران شهرداری امکان تصمیم‌گیری برایآن را داشته، بدانیم و آنچه را که نیاز به مصوب شدن است نیز به سرانجام برسانیم.
 

وی یکی دیگر از اهداف این بازدیدها را بررسی بودجه، میزان پیشرفت پروژه‌هایعمرانی هر منطقه و روند اجرای مصوبات بیان کرد و گفت: در این بازدیدها تصمیم برآن است اگر نقصی در مصوبات وجود دارد اصلاح شود و به مرحله اجرا برسد.

بررسی پروژه های عمرانی، عملیاتی و بودجه ای شهرداری منطقه چهار توسط مدیریتشهری

حسام الدین اسدزاده شهردار منطقه ۴ در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بنا برمصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در راستای اجرای برنامه های مردم محور و میزخدمت در مناطق، سازمان ها و دیگر دستگاه های شهرداری، با حضور رئیس و اعضایشورای اسلامی شهر ، شهردار ، معاونین و مدیران شهرداری شیراز در بازدیدی 5 ساعتهو ملاقات چهره به چهره، میز خدمت و ملاقات عمومی با مردم، ساکنین شهرداریمنطقه4 و همکاران برگزار شد.

اسدزاده در ادامه جلسه بیان کرد: در پایان جلسه با ارائه عملکردی از پروژه هایعمرانی، عملیاتی و بودجه ای منطقه چهار در طی شش ماهه ابتدایی سال 1402،نقطه نظرات توسط شهردار کلانشهر شیراز و رئیس شورای اسلامی شهر جمع بندیشد و چشم اندازی برای ادامه راه در شش ماهه دوم سال جاری ارائه گردید تا شاهدعملکرد بهتر این منطقه از شهرداری کلانشهر شیراز جهت خدمتگزاری به شهروندانباشیم.

در پایان این مراسم همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ضمن یادی از شهدا،جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، از پدر شهید محمد اسلامی از شهدای مدافع امنیتشهر شیراز تجلیل و یاد و خاطره آن شهید بزرگوار گرامی داشته شد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها