سال اول چهارشنبه 02 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 04 مهر 1402 ، 18 : 16

کد خبر :

حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرک های غرب شیراز:

مدیریت و کار جهادی در بهزیستی فارس جریان دارد

شصت و هشتمین جلسه شورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی اورژانساجتماعی شمال غرب شیراز در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد

شصت و هشتمین جلسه شورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی اورژانساجتماعی شمال غرب شیراز در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد

حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرک های غرب شیراز در شصت و هشتمین جلسهشورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز اظهار داشت :مدیریت و کار جهادی دربهزیستی فارس جریان دارد .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

شصت و هشتمین جلسه شورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی اورژانساجتماعی شمال غرب شیراز در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد. درابتدای این نشست مدیر اورژانس اجتماعی غرب شیراز  ضمن خیر مقدم به بیان گزارشعملکرد مجموعه اورژانس اجتماعی غرب شیراز پرداخت و محمدرضا هوشیار مدیر کلبهزیستی فارس نیز ضمن تبیین دستاوردها ,گزارش عملکرد معاونت های تخصصیبهزیستی فارس را تشریح نمود.مدیر کل بهزیستی فارس با بیان این که :سازمانبهزیستی به عنوان دستگاهی خدمت رسان و تخصصی از مشاوره ژنتیک پیش از تولد تازمان سالمندی در حوزه های تخصصی اجتماعی،پیشگیری، توانبخشی،مشارکت هایمردمی و اشتغال انجام وظیفه می نماید گفت : ۶۲ مرکز نگهداری روزانه و شبانه روزی  تحت نظارت بهزیستی فارس فعالیت می کنند . در معاونت درمان و آسیب هایاجتماعی نیز به توضیح عملکرد مراکز شلتر و دی آی سی  (DIC) بهزیستی فارسپرداخت و در زمینه اشتغال هم به آمادگی بهزیستی فارس و تخصیص اعتبارات  تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی و خویش فرمایی برای اشتغال پایدار جامعه هدفاشاره کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه شهرک های غربشیراز ضمن  تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و تبریک پیشاپیش هفتهوحدت,سلام و درود بر روح مطهر امام راحل و شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس ,درسخنان خود گفت:

من با مدیران زیاد سر و کار دارم و مدیر کل بهزیستی فارس یکی ازمدیران جهادیاست,حجت الاسلام روحانی افزود:من نوع کار ایشان را به عینه دیده ام در نمایشگاهیکه از محصولات مددجویان جامعه هدف بهزیستی در مجتمع خلیج فارس برگزار شد  و دربازدید هایی که از منازل مددجویان داشتند همچنین  در میز خدمت مصلی شهرکغرب شیرازهمراه ایشان بودم و به سهم خودم  از تلاش های مجموعه بهزیستی فارستقدیر و تشکر میکنم.

امام جمعه شهرک های غرب شیراز در ادامه گفت:مجموعه بهزیستی کارهای خدماتیو سختی دارد و عدل و انصاف است از زحمات ایشان صحبت شود,رسیدگی به برخیافراد دارای بیماری خاص ,معلولیت,سالمندان و.‌.. بسیار مشکل است و فقط با ایمان وعدل و توفیق الهی است که  افراد در این مسیر قرار می گیرند.

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت:حضرت امیر(ع) می فرمایند: بیچاره کسی است کهاز عقل و تجربه بهره نبرد بنابراین مدیری موفق است و تجربه مدیریتی خوب خواهدداشت که از عقل و تجربه بهره ببرد.

ایشان در ادامه بر توجیه وتکریم ارباب رجوع ,مقوله عفاف و حجاب,امر به معروف ونهی از منکر و لزوم  تلاش دستگاه های حاکمیتی نسبت به حل مشکلات مردم تاکیدکرد تا با همدلی و محبت مسائل پشت سر گذاشته شود


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها