سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 04 مهر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی های استان فارس:

‎اخطار استاندار فارس به پتروشیمی های فارس

دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی های استان فارس،ضمن ابراز نارضایتی از اجرای تعهدات سرمایه گذاران و پیمانکاران، خواستاربرنامه‌ریزی برای شرایط های متفاوت شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر ایمانیهاستاندار فارس در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی های استان فارس پس از شنیدنگزارشات مدیران پتروشیمی گفت: تجربه، سابقه و اعتبار خود را در گرو وعده هایی کهمحقق نمی شود یا تعلل پیمانکاران قرار ندهید و برای شرایط مختلف برنامه ریزی کنیدتا در صورت عدم توان اجرای پروژه توسط پیمانکاران با خلع آنان، بتوانید از شیوه هایمؤثر دیگر کار را به سرانجام برسانید.

 

استاندار فارس با بیان اینکه ملاک پیشرفت پتروشیمی ها، فعالیت در استان می باشداظهار داشت: هرگونه تأخیر به هر بهانه ای ظلم به مردم است و ضرورت دارد بااستفاده از تمام ظرفیت های موجود، پروژه ها عملیاتی شود.

 

دکتر ایمانیه با تأکید بر توسعه استان، رفع مشکلات مردم، اشتغال زایی و سایر مواردیکه با اجرای پتروشیمی ایجاد می گردد گفت: لازم است به دور از ساده انگاری و عدمدلخوشی به وعده های عمل نشده، در صورت عدم همراهی مناسب پیمانکار، ضمناستفاده از سرمایه های در اختیار پتروشیمی ها، از طریق فراخوان و استفاده از ظرفیتبخش خصوصی کار را پیش برده و منتظر فرایندهای اداری نباشید.

 

 


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها