سال اول چهارشنبه 02 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 02 مهر 1402 ، 49 : 6

کد خبر :

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

معرفی دفتر بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب، به عنوان پایگاه بسیج شایسته تقدیر در کشور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از معرفی دفتر بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب، به عنوان پایگاه بسیج شایسته تقدیر در بین پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» گفت: در آئینی که در روزهای پایانی شهریور سال جاری و در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد، دفتر بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب، به عنوان دفتر بسیج دانشجویی شایسته تقدیر معرفی شد.
او ادامه داد: در این مراسم که با حضور رییس سازمان بسیج دانشجویی و مسوول مرکز راهبردی اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شد، نهاد دانشجویی بسیج در دانشکده پیراپزشکی داراب، به عنوان دفتر بسیج شایسته تقدیر در بین دانشگاه ها و دانشکده های وابسته به وزارت بهداشت، معرفی شد.
این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک به مسوولان و اعضای این نهاد دانشجویی در دانشکده پیراپزشکی داراب، کسب این عنوان را مرهون تلاش و مجاهدت های صادقانه و مخلصانه دانشجویان بسیجی فعال در این پایگاه دانست.
دکتر انباردار، حضور و فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها را یکی از مخلصانه ترین فعالیت های دانشجویی و همچنین عاملی برای بقا و پویایی ارزش های اصیل انقلاب اسلامی عنوان کرد.
در این آئین، همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان پایگاه برتر معرفی و دانشکده های اسدآباد همدان و جیرفت نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب به عنوان یکی از دانشکده های اقماری و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با داشتن 10 عضو فعال، در زمینه های فرهنگی و مذهبی، فعالیت های ارزشمندی را در این مرکز آموزش عالی ارائه می دهد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها