سال اول دوشنبه 02 مهر 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 22 مرداد 1402 ، 7 : 9

کد خبر :

آغاز جشنواره تابستانی فوتبال رده سنی زیر 8 سال در شیراز

جشنواره تابستانی فوتبال رده سنی زیر 8 سال با شرکت ۵٣ تیم با هدف شناسایی استعداد ها در شیراز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، جشنواره تابستانی فوتبال رده سنی زیر ٨ سال شیراز به همت کمیته جوانان و استعدادیابی و با حمایت های سید محمدرضا حسینی و ایزدپناه ، رئیس و دبیر هیات فوتبال شهرستان شیراز با شرکت ۵٣ تیم از روز پنجشنبه 19 مرداد ماه آغاز به کار کرد.
کاظم ذوالنوریان مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال شهرستان شیراز در رابطه با این رویداد گفت : اگر بخواهیم شاهد درخشش فوتبال آموزان باشیم، لازم است یک برنامه‌ریزی منسجم از دوران کودکی با یک چارچوب و قالب روشن داشته باشیم و این فوتبال‌آموزان را پرورش دهیم.
وی در ادامه افزود: مهم‌ترین عامل اثرگذار برای پرورش فوتبال‌آموزان، قطعا خانواده‌ها، مربیان و مدارس فوتبال هستند و هیات فوتبال به عنوان هماهنگ‌کننده تلاش خواهد کرد تا مطابق استانداردهای موجود، برای کودکان فوتبال‌آموز شرایطی را فراهم آورد تا بتوانند استعدادهای خود را بروز و ظهور دهند.
ذوالنوریان خاطرنشان کرد: شور و انرژی که در بین کودکان فوتبال‌آموز وجود دارد، حال همه ما را خوب می‌کند و از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است که فوتبال فقط یک بازی و یک ورزش تنها نیست، بلکه فوتبال یک پدیده چند وجهی است و یک روزی این کودکان باعث افتخار ما و خانواده‌های خود خواهند بود.


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها