سال اول چهارشنبه 02 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

پنجشنبه 30 شهریور 1402 ، 34 : 17

کد خبر :

‎فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا فارس:

اعلام ‎برنامه های گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس آبفای فارس

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان فارس اهم برنامه های این شرکت درهفته ی دفاع مقدس را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، دکتر علی جان صادق پور مدیر عاملو فرمانده ی پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان فارس در جلسه ی شورایهماهنگی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته یدفاع مقدس و یاد و خاطر حماسه آفرینان ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی، بهتمجید از اقدامات خوب این پایگاه مقاومت در ایام محرم و اربعین شهادت سید وسالار شهیدان (ع) پرداخت و گفت: در دهه ی محرم به همت شورای فرهنگی و پایگاهمقاومت بسیج شرکت فعالیت های بسیار خوبی انجام شد که از مهمترین آن باید بهاعزام اکیپ های خدمت رسانی به مرز مهران و ارائه ی خدمات آبرسانی و ... به زائرینبارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در اربعین حسینی اشاره نمود. دکتر صادق پور در ادامهبه تشریح برنامه های این شرکت در پاسداشت هفته ی دفاع مقدس پرداخت و افزود: باید یاد و خاطره ی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و آنهمه جانبازی و جانفشانی را درافکار نسل امروز که شاید آن پایمردی ها و رشادتها را به عینه شاهد نبودند نهادینهکنیم تا ارزش های دفاع مقدس همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود. وی درهمین رابطه اظهار داشت: ترویج روحیه ی ایثارگری و فداکاری که در فرهنگ ایرانی- اسلامی ریشه دارد، یقینا با یادآوری حماسه سازیهای دوران دفاع مقدس و همچنینتکریم خانواده ی معزز شهدا و جانبازان و همچنین قدردانی از فداکاری های ایثارگرانعزیز محقق خواهد شد.

فرمانده ی پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان فارس در ادامه به لزوم فعالنمودن بسیج متخصصین در بدنه ی دستگاههای اجرایی اشاره و اظهار داشت: قریببه یک سوم از پرسنل شرکت آبفا فارس از جانبازان و ایثارگران تشکیل شده است و اینشرکت افتخار آن را دارد که از حماسه آفرینان ۸ سال دفاع مقدس در عرصه ی سقایتنیز بهره مند شود. وی کارکنان ایثارگر و جانباز شرکت آبفا فارس را از مخلصین بهانقلاب و اسلام و از متعهدین ولایتمدار عنوان نمود و اضافه کرد: در حقیقت بسیجمتخصصین از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در دستگاه های اجرایینیز منشاء خدمت هستند.

صادق پور در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه ی گزارشی از عملکرد پایگاه مقاومتبسیج شرکت آبفا فارس در سال جاری پرداخت و افزود : پایگاه مقاومت بسیج شرکتبحمدالله سال پرفروغی را سپری نمود و با عنایت خداوند برنامه های خوبی برای سالجاری در دستور کار دارد. در پایان این جلسه برنامه های گرامیداشت هفته ی دفاعمقدس در بخشهای مختلف ورزشی، فرهنگی و همچنین ملاقات ها، به منظور اجرا درستاد شرکت، امور و ادارات تابعه، به شرح ذیل عنوان گردید:

۱. فضاسازی ورودی و طبقات شرکت با نمادها و نشانه های دفاع مقدس اعم از دائرکردن نمایشگاه، سنگر و...

۲. برگزاری مسابقات فرهنگیورزش برای همکاران، خانواده و فرزندان پرسنل واعضاء پایگاه مقاومت بسیج شرکت

۳. برنامه ی بازدید همکاران از موزه ی دفاع مقدس

۴. کوهپیمایی خانوادگی با حضور خانواده های پرسنل آبفا فارس

۵. تجلیل از ایثارگران، جانبازان دفاع مقدس و خادمان زائرین اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)

۶. گردهمایی فصلی مدیران امور و روئسای ادارات با دعوت یکی از سرداران دوراندفاع مقدس و ایراد سخنرانی در این خصوص

۷. حضور همکاران در برنامه ی سخنرانی مقام معظم رهبری با موضوع جهاد مقاومتاز دیروز تا امروز

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا فارس در پایان از اعضای شورای پایگاهمقاومت بسیج، شورای فرهنگی و روابط عمومی این شرکت که در اشاعه ارزشهایفرهنگی دفاع مقدس و همچنین اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدسهمکاری و مشارکت می کنند ، تقدیر نمود.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها