سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 12 شهریور 1402 ، 0 : 22

کد خبر :

آغاز پروژه ی بهسازی و پخش لایه ام سی در روستای باغشاد استهبان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان از آغاز پروژه ی بهسازی و پخش لایه ام سی در روستای باغشاد این شهرستان با مشارکت بنیاد مسکن خبر داد.

آغاز  پروژه ی بهسازی و پخش لایه ام سی در روستای باغشاد استهبان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان از آغاز  پروژه ی بهسازی و پخش لایه ام سی در روستای باغشاد  این شهرستان با مشارکت بنیادمسکن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، کرامت ابراهیمی در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت : طرح یاد شده   درمساحت 4500 متر مربع با تامین اعتبار از ؛ محل اعتبار قیر رایگان و با مشارکت دهیاری انجام شده است.

مهندس ابراهیمی همچنین با گرامیداشت  هفته دولت  تاکید کرد: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته در راستای آرمان های امامراحل و انقلاب اسلامی به ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه و همچنین ایجاد عدالت در توسعه اقدام کرده است.

وی از پرداخت وام های مسکن روستایی و شهری با همکاری بانک ها در این شهرستان با اعتباری معادل 580 میلیارد تومان خبر داد وگفت : در این شهرستان 540 میلیون تومان وام معیشتی پرداخت شد و 2 میلیارد تومان به عنوان تهسیلات بلا عوض جهت احداثواحدهای مسکونی و تعمیراتی اختصاص یافت.

مهندس ابراهیمی از بهسازی روستاهای این شهرستان ، آسفالت و توسعه  معابر ، احداث کانال دفع آب های سطحی با اعتباری معادل10 میلیارد تومان خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان همچنین گفت : تهیه و بازنگری طرح هادی روستاها با اعتباری معادل 500 میلیون تومان واختصاص زمین یک هکتاری شهرک امام حسین (ع) برای احداث مسکن ملی و احداث 112 واحد مسکونی از دیگر فعالیت های بنیادمسکن در سالی که گذشت است.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها