سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 12 شهریور 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

صدور 5 هزار جلد سند مالکیت در شهرستان بختگان با مشارکت بنیاد مسکن و ثبت اسناد

محسن رضاییان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بختگان در نشستی با حضور صادقی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بختگان و خلفی رئیس دادگستری این شهرستان در خصوص تسریع و رفع موانع و مشکلات روند صدور 5000 جلد اسناد مالکیت شهر آباده طشک رایزنی و گفت و گو کرد.

صدور 5 هزار جلد سند مالکیت در شهرستان بختگان با مشارکت بنیاد مسکن و ثبت اسناد

  محسن رضاییان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بختگان در نشستی با حضور صادقی رئیس اداره ثبت اسناد و املاکشهرستان بختگان و  خلفی رئیس دادگستری  این شهرستان  در خصوص تسریع و رفع موانع و مشکلات روند صدور 5000 جلد اسنادمالکیت شهر آباده طشک رایزنی و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، رضاییان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بختگان در این نشست صدوراسناد مالکیت را اقدامی در راستای افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان و کاهش مهاجرت ها دانست.

  رضاییان  مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان    با تاکید بر تداوم توسعه و محرومیت زدایی گزارشی از عملکرد این نهاد در سالگذشته را ارائه داد و بیان داشت : در سالی که گذشت بنیاد مسکن گام های ارزنده ای در جهت توسعه و محرومیت زدایی در شهرستانبختگان  برداشته است.

وی   تاکید کرد: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته در راستای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی به ایجاد سرپناه برایمحرومان جامعه و همچنین ایجاد عدالت در توسعه اقدام کرده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان ، فعالیت های این بنیاد در حوزه مسکن روستایی را تشریح کرد و ادامه داد : بهسازی و نوسازیمسکن روستایی در سایه تامین مسکن ایمن، متناسب با توسعه یکنواخت مجتمع های زیستی ، توسعه و هماهنگ مسکن و محیط بارعایت اصول فنی ضمن حفظ هویت و سیمای عمومی روستا و بطور کلی تبلور فیزیکی فرهنگ و اقلیم هر منطقه در مسکن روستایی ازکارکردهای این بنیاد است .

مهندس رضاییان ادامه داد :  شهرستان بختگان دارای 43 روستا با جمعیتی معادل  ۷ هزار و ۷۸۰ خانوار جمعیت روستا نشین شامل  ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر  است که با کارکردهای بنیاد مسکن ۵۹۰۰ خانوار از مزایای طرح های توسعه و عمران روستایی بهره مند شده اند .


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها