سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 11 شهریور 1402 ، 33 : 9

کد خبر :

با همت خیرین دانایی در هفته دولت؛

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر مشکان استان فارس به زمین خورد

پروژه خیرساز کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان شهرستان نی ریز همزمان با هفته دولت ۱۴۰۲ کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، آیین کلنگ زنیپروژه خیرساز کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان نی ریزدر استان فارس، با حضور محمدحسین فیروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استانفارس، فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی ریز ، استهبان و بختگان در مجلس شورایاسلامی ،یعقوب خسروانی، سرپرست فرمانداری شهرستان، حاج محسن سلیم جواهری،خیر پروژه، مسئولان و خیریان شهرستان نی ریز برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر مشکاننی ریز ضمن تشکر و قدردانی از خیر نیک اندیش آقای سلیم جواهری عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به همت خیر محترم و کمک مسئولین کتابخانه ای در شأن مردم مشکانداشته باشیم و در ارائه خدمت به مردم پیشتاز و پیشقدم باشیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه خیر محترم به تعهدات خود عمل کرد، اداره کل کتابخانه‌هاتلاش خود را برای جذب اعتبارات دولتی خواهد کرد و تجهیز آن را نیز انجام می دهد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه تصریح کرد: تلاش شود از محلاعتبارات سفر استاندار به شهرستان ، مبلغی برای این پروژه در نظر گرفته شود.

یعقوب خسروی، سرپرست فرمانداری نی ریز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: امیدواریم خداوندتوفیق دهد که به مردم خدمت کنیم.

نماینده دولت در شهرستان نی ریز ضمن اشاره به این پروژه خیرساز عنوان کرد: از حاجمحسن سلیم جواهری، خیر محترم قدردانی می کنیم که باعث شدند امروز شاهد رقمخوردن یک نمونه دیگر از کارهای خیر و ماندگار باشیم. انشالله روح شهدا از این رویدادمثبت فرهنگی شاد شود.

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامینیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش خیرین عنوان کرد: خیر محترم نیت خیر خود را درحوزه فرهنگ و ساخت کتابخانه به کمک منابع دولتی آورده است، امیدواریم با کمک ویاری مسئولان به اهداف والای خودشان که تقدیم کتاب و کتابخانه به مردم مشکان است،برسند.

همچنین، حاج محسن سلیم جواهری ، خیر نیک اندیش نی ریزی در این مراسم با اشارهبه مراحل ساخت کتابخانه عنوان کرد: برای ساخت این کتابخانه مبلغ ۱۶ میلیارد ریال درنظر گرفته ایم و انشالله ظرف سه ماه آینده تحویل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استانفارس می دهیم.

گفتنی است پروژه ساخت کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهرمشکان شهرستان نی ریز استان فارس به همت خیران نیک اندیش در هفته دولت ۱۴۰۲آغاز می شود. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۶۵۴ متر و با زیربنای ۲۸۰ متر مربعدر دو سال ساخته خواهد شد. با اتمام این پروژه، کتابخانه عمومی شهر مشکان که درحال حاضر در ساختمان استیجاری قرار دارد، به ساختمان جدید منتقل می شود.


سرخط اخبار فرهنگ و هنر

پربازدیدترین ها