سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 07 شهریور 1402 ، 44 : 12

کد خبر :

طی دومین سال پیاپی توسط آموزش و پرورش فارس انجام شد:

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و‌پرورش فارس، محمد خلیلعسکری گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی، و پس از استقبالخوب فرهنگیان استان در سال گذشته، فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعینحسینی اغاز کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: این موکب که با همت خیرین و کمک هاینقدی فرهنگیان استان فارس راه اندازی شده است اولین موکب فرهنگیان کشور است کهدر کربلای معلی مستقر می باشد.

عسکری گفت:این موکب فعالیت خود را از پنج شهریورماه مقارن با نهم ماه صفر آغازکرده و تا ۱۶ شهریور ماه و یک‌بعد از مراسم بزرگ اربعین پذیرای فرهنگیان استان فارسمی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: این موکب درشبانه روز به سیصد تن ازفرهنگیان استان فارس که قبلا در سامانه رزرو موکب نام نویسی کرده اند خدمات اسکانارایه می کند.

عسکری گفت:ارائه برنامه های فرهنگی، برپایی نماز جماعت ، زیارت عاشورا و مهدکودکحسینی از دیگر برنامه های این موکب می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: این موکب در طول روز نیز پذیرای بیش ازشش هزار نفر از زوار ایرانی و غیرایرانی با توزیع شربت آبلیموی خیرین جهرم وعرقیات اهدای خیرین میمند و چای بیسکویت می باشد.

عسکری گفت:امسال خیرین جنوب استان فارس سهم به سزایی در تامین هزینه های اینموکب داشته اند.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها