سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

دوشنبه 06 شهریور 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

بازدید سرزده استاندار فارس از فرآیند عملیات پستی گذرنامه های زیارتی

استاندار فارس در حاشیه بازدید سرزده ای که به منظور کنترل فرآیند عملیات پستی و توزیع گذرنامه های زائرین اربعین از اداره کل پست استان فارس انجام داد، از تمام کارکنان و پرسنل اداره کل پست استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان فارس، ظهر دوشنبه 6 شهریور ماه، دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به منظور بررسی روند ارسال و توزیع گذرنامه های زیارتی به صورت سرزده از اداره کل پست استان فارس بازدید کرد.
استاندار فارس در ابتدا از باجه های ستاد اربعین که به منظور پاسخگویی به مراجعات حضوری زائرین در این اداره کل تشکیل شده بود بازدید کرد و در گفت و گو با مردم و متصدیان باجه ها از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمت به آنان قرار گرفت.
ایمانیه در ادامه از باجه معطله پست مرکزی شیراز بازدید کرد و ضمن کنترل تعدادی از مرسولات موجود در این باجه، از نزدیک در جریان مشکلات درج نشانی های ناقص گیرندگان بر روی مرسولات پستی شیراز به علت عدم نصب پلاک های آبی شهرداری بر درب اماکن قرار گرفت.
وی در ادامه پس از اقامه نماز، به واحد تجزیه و مبادلات پست استان فارس رفت و ضمن صحبت با کارکنان این واحد، از نزدیک در جریان چگونگی تجزیه و رهسپاری مرسولات پستی و گذرنامه های صادر شده به ادارات پست شهرستان ها قرار گرفت.
ایمانیه در انتهای این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از تمام کارکنان و پرسنل اداره کل پست استان فارس ادامه داد: به نظر می رسد که این مجموعه با توجه به سطح فعالیت ها نیازمند امکانات بیشتری است و به ویژه برای کارکنان بخش نامه رسانی آن که کارشان با سختی های بسیاری همراه است باید امکانات رفاهی بیشتری در نظر گرفته شود.
مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس در حاشیه این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل و افزایش چشمگیر مرسولات پستی طی چند سال اخیر، به کارسازی بین 50 تا 60 هزار مرسوله صادره و وارده بصورت روزانه دراداره کل پست استان فارس اشاره کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تعداد زیادی از نامه رسانان این اداره کل به علت آسیب دیدگی جسمی بر اثر رانندگی مکرر روی موتور سیکلت و گاها بروز تصادفات پیاپی، قادر به ادامه توزیع مرسولات نمی باشند، خواستار پیگیری های لازم جهت در زمره مشاغل سخت قرار گفتن شغل نامه رسانی شد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها