سال اول جمعه 27 مهر 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

چهارشنبه 18 مهر 1403 ، 20 : 20

کد خبر :

بازنگری طرح هادی روستاهای کراچی وسعادت آباد از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز

بازنگری طرح هادی روستاهای  کراچی وسعادت آباد از توابع  بخش ارژن شهرستان  شیراز
طی مراسمی  با حضور دهیارها و روسای شورای اسلامی  روستاهای کراچی وسعادت آباد از توابع  بخش ارژن شهرستان  شیراز ، بازنگری طرح های هادی این روستاها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان فارس ، محسن  ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز ومهندس رییسی معاون فنی وعمرانی بخشداری ارژن در حاشیه این نشست برخی از الزامات بازنگری در طرح های هادی را بیان کردند.
ابراهیمی با بیان اینکه بازنگری طرح های هادی زمینه ساز توسعه دوچندان روستاها را فراهم کرده است افزود: برخی از مناطق روستایی برای توسعه و پاسخگویی به تقاضای تامین مسکن با کمبود زمین روبرو است ، کمبود زمین در حوزه مسکن با بازنگری در کاهش مدت زمان طرح هادی روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.
به گفته مدیربنیاد مسکن شهرستان شیراز ، این بنیاد ضمن بازنگری طرح های هادی زمینه ساز تامین معیشت و رونق بخش اقتصاد مناطق روستایی است.
ابراهیمی اضافه کرد: در حوزه‌ اجرای طرح های هادی که در حقیقت عملیات عمرانی داخل روستا از جمله کف‌سازی معابر و پیاده راه، اجرای جوی و جدول معابر و اجرای آسفالت است، در بسیاری از روستاها عملیات عمرانی آسفالت معابر انجام شده است


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها