سال اول جمعه 27 مهر 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 10 مهر 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس خبر داد:

تامین پایدار آب شهرک صنعتی گراش در اولویت برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی فارس

تامین پایدار آب شهرک صنعتی گراش در اولویت برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی فارس /انعقاد قرارداد با ۷۱سرمایه گذار در گراش
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با صنعتگران  شهرك صنعتي گراش بر  برنامه ريزي به منظور رفع مشكل تامين آب اين شهرك صنعتي تاكيد كرد.
سيد مسعود عظيمي در اين جلسه با بيان اينكه خود را موظف به پيگيري و رفع مشكلات شهرك هاي صنعتي مي دانيم  و گفت:پيگيري مطالبات فعالان صنعتي در راستاي تحقق جهش توليد مهمترين رسالت اين شركت است.
 وي با بيان اينكه چاه آب شرب شهرك صنعتي بعلت  ايجاد مشكل در لوله جدار  از مدار خارج شدگفت:برنامه ريزي عملياتي بمنظور رفع مشكل و تامين پايدار آب در اولويت قرارگرفته است .
وي افزود:مراحل  اخذ مجور و حفر چاه جديد در حال انجام است كه اميدواريم با تسريع در صدور مجوزها عمليات حفر چاه انجام شود .
عظيمي در ادامه ازپيگيري  طرح توسعه شهرک صنعتی گراش برای استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی جدید خبر داد و گفت: طرح توسعه در اراضي به  ۱۶هکتاری اجرايي مي شود .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به تکمیل بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی گراش، بیان کرد: با اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی گراش ظرفیت مناسبی برای استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی فراهم می‌شود.
عظيمي  گفت: تاکنون 71 قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گراش منعقد شده که از این تعداد ۱۶ واحد با اشتغال ۱۵۰ نفر در مرحله تولید قرار دارد.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها