سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 03 شهریور 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

در برنامه زنده تلویزیونی «گذرگاه بهشت» شبکه آبادان مطرح شد؛

تبلور ارادت و عشق مردم شیراز به امام حسین(ع) در خدمتگزاری به زوار اربعین در مرز شلمچه


در برنامه زنده تلویزیونی «گذرگاه بهشت» شبکه آبادان مطرح شد؛
تبلور ارادت و عشق مردم شیراز به امام حسین(ع) در خدمتگزاری به زوار اربعین در مرز شلمچه
رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در جریان بازدید از موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه در برنامه زنده تلویزیونی گذرگاه بهشت شبکه آبادان حضور ضمن گفتگو با مردم خوزستان و زوار اربعین حسینی‌(ع)، تبلور ارادت و عشق مردم شیراز به امام حسین‌(ع) در خدمتگزاری به زوار اربعین حسینی(ع) در این نقطه مرزی را تبیین کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در جریان بازدید از موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه در برنامه زنده تلویزیونی گذرگاه بهشت شبکه آبادان حضور و ضمن گفتگو با مردم خوزستان و زوار اربعین حسینی (ع)، تبلور ارادت و عشق مردم شیراز به امام حسین(ع) در خدمتگزاری به زوار اربعین حسینی (ع) در این نقطه مرزی را تبیین کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این گفتگوی زنده ضمن اشاره به خوش‌ذوقی، خوش‌اخلاقی و ولایت مداری و علاقه‌مندی مردم شیراز به اهل‌بیت(ع) بیان کرد: حضور همشهریان ما و خدمتگزاری و ارادت آنان به امام حسین (ع) در مسیر حرکت زوار در نقطه صفر مرزی، آیینه تمام‌نمای مردم شیراز است.

سید ابراهیم حسینی افزود: مردم شیراز در دوران دفاع مقدس نیز در همین نقطه‌های مرزی شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به تدوین سند سومین حرم اهل‌بیت‌(ع) در شیراز عنوان کرد: در بررسی مقدماتی این سند به مستنداتی دست‌یافتیم که نشان از عِرق و علاقه مردم شیراز به اهل‌بیت(ع) است و همین موضوع، سند افتخار مردم "شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت‌(ع)" بوده که شور و ارادت آن‌ها را به اهل‌بیت(ع) نشان می‌دهد.

شهردار شیراز نیز در این گفتگوی زنده بابیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر دهمین سالی است که به‌صورت معین در این نقطه مرزی به خدمات‌دهی به زائرین اربعین اباعبدالله الحسین‌(ع) مشغول است، از خدمت‌رسانی ۶۰۰ نفر از کارمندان شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی(ع) در این نقطه خبر داد.

محمدحسن اسدی افزود: عملیات مربوط به جابجایی و تردد زائرین در مرز شلمچه توسط سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز انجام می‌شود که در این نقطه نزدیک به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ راننده مستقرشده‌اند و به خدمات‌دهی به زوار مشغول هستند.

 و ی بابیان اینکه حداقل ۲۵۰ نفر پاکبان نیز در عملیات تمیز کردن، پاکیزگی، جمع‌آوری حمل و دفن زباله‌ها را انجام می‌دهند، به خدمات سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری شیراز توسط رانندگان آتش‌نشانی و امدادگران مستقر در مرز خودروهای سبک و نیمه سنگین پرداخت.

شهردار شیراز که فعالیت دیگر کارکنان شهرداری شیراز در خدمات‌رسانی به زوار را برمی‌شمرد، کفت: این خدمات سال‌به‌سال پررونق‌تر می‌شود و تفاوت اساسی با سال‌های قبل احداث ۷ سو له به‌جای کانکس‌های برپاشده است که تا ماه‌های آتی عملیات احداث موکب دائمی به اتمام می‌رسد.

وی همچنین از میزبانی خطه خوزستان در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) نیز تقدیر کرد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها