سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 09 مرداد 1403 ، 54 : 18

کد خبر :

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس :

همه ظرفیت‌ها باید در کنار صنعت برق قرار گیرد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس :
همه ظرفیت‌ها باید در کنار صنعت برق قرار گیرد
در اولین ساعات کاری روز دوشنبه ۸ تیرماه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با حضور در مرکز دیسپاچینگ توزیع نیروی برق شیراز، ضمن آشنایی با روند مدیریت مصرف انرژی از طریق این مرکز، در جریان روند مصرف و پیک بار گرم‌ترین روزهای شیراز طی ۵۰ سال اخیر، قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی گفت: عبور بدون تنش از پیک بار نشان دهنده برنامه‌ریزی صحیح و اجرای درست سیاست‌های تدوین شده و وجود یک سیستم با برنامه و مناسب در این شرکت توزیع برق شیراز است.
وی افزود: ادارات و سازمانها به عنوان نماینده دولت باید توجه و اهتمام بیشتری به موضوع مدیریت مصرف برق داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه توجه به فرهنگسازی با همراهی همه ابزارهای رسانه‌ای یک الزام در توسعه فرهنگ صحیح مدیریت مصرف برق است، تصریح کرد: صنعت برق در مسیر ارائه خدمت نباید تنها بماند و حوزه سیاسی استانداری به عنوان سفیر این صنعت، همراهی و حمایت لازم را خواهد داشت.
قزل سفلی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود باید در کنار صنعت برق برای تامین برق پایدار قرار گیرند، ادامه داد: هوشمندسازی در همه بخش‌ها به ویژه انرژی، یک الزام محسوب می‌شود و برای مدیریت مناسب‌تر راهی جز هوشمندکردن سیستم‌های مدیریتی و نظارتی نخواهیم داشت.


سرخط اخبار سیاسی

پربازدیدترین ها