سال اول يكشنبه 18 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 10 تیر 1403 ، 26 : 19

کد خبر :

دیپلم افتخار جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی برای بازیگر شیرازی

دیپلم افتخار جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی برای بازیگر شیرازی
مجتبی رنجبر بازیگر سینما و تلوزیون که پیشتر در سریال موفق و پر مخاطب «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در نقش حشمت حضور داشت، با نظر هیئت داوران بخش سینمایی، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره برای فیلم «آفتاب گرگ و میش» شد.

بازیگر سریال تاریخی «گیلدخت» در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد شد.

نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز اکران آثار سینمایی منتخب، بازیگران برتر خود را شناخت و بر این اساس جمشید هاشم پور، آزاده صمدی، ناصر هاشمی، سویل شیرگیر و مجتبی رنجبر به عنوان برگزیدگان بازیگری بخش سینمایی این جشنواره معرفی شدند.

هیأت داوران بخش سینمایی این جشنواره را نیکی کریمی، محمدعلی باشه آهنگر، حامد بهداد، ابولفضل جلیلی، محمد حسین لطیفی، محمود کلاری و رضا کیانیان تشکیل می دادند.

آفتاب گرگ و میش فیلمی به کارگردانی محسن دانشور بیری است که با موضوع خشکسالی و مهاجرت در شهر شیراز ساخته شده‌است. این فیلم در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گروه سینمایی هنرو تجربه، به نمایش در آمد.

آفتاب گرگ و میش، روایتگر زندگی روزمره شخصیتی روستایی به نام هرمز خیری است که برای به دست آوردن یک شغل و زندگی آرام مجبور به مهاجرت از روستا به شهر می شود و در شهر اتفاقات ناخواسته ای برایش رقم می خورد. هرمز آینه تمام نمای بسیاری از انسان های طبقه ی متوسط و ضعیف جامعه است که برای برطرف کردن ساده ترین نیازهای روزمره زندگیشان دچار چالش هستند، اما تلاش می کنند شریف زندگی کنند تا به هر بهانه و ابزاری اسیر آسیب و بزهکاری نشوند


سرخط اخبار فرهنگ و هنر

پربازدیدترین ها