سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 02 تیر 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

باحضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور انجام شد:

افتتاح ۲ هزار و ششصد و پنجاه و یکمین فضای ورزشی طرح ملی شهید سلیمانی در شیراز


باحضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور انجام شد:
افتتاح ۲ هزار و ششصد و پنجاه و یکمین فضای ورزشی طرح ملی شهید سلیمانی در شیراز
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: طرح شهید سلیمانی که از یادگارهای دولت شهید رئیسی است همچنان در کشور در حال اجراست و امروز دو هزار و ششصد و پنجاه و یکمین فضای ورزشی طرح کشوری شهید سلیمانی در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر حسین بابویی در آئین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی ورزشی مدرسه امین امام جواد (ع) ناحیه یک شیراز، اظهار کرد:به برکت نام شهید سلیمانی و با همت دولت مردمی سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و مشارکت خانواده ها، نهضتی در بحث ایجاد فضاهای ورزشی دانش اموزی صورت گرفته است که در تاریخ انقلاب بی سابقه است.

بابویی از استمرار اجرای این طرح خبر داد و   تصریح کرد: استان فارس در اجرای طرح شهید سلیمانی پیشرو و جز پنج استان برتر کشور است.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی که از یادگارهای دولت شهید رئیسی است همچنان در کشور در حال اجراست و امروز دو هزار و ششصد و پنجاه و یکمین فضای ورزشی طرح کشوری شهید سلیمانی در شیراز به بهره برداری رسید.

رییس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس نیز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، امروز یکصد و نود و یکمین چمن مصنوعی ورزشی مدرسه ای استان فارس در مدرسه امین امام جواد علیه السلام ناحیه یک شیراز به بهره برداری رسید.

ابوذر زیدآیادی نژاد افزود: زمین چمن مصنوعی مدرسه امین امام جواد علیه السلام ناحیه یک شیراز با متراژ ۶۷۰ متر مربع و با اعتباری به میزان ۳ میلیارد ریال و به صورت مشارکتی احداث شده است.

بنابراین گزارش، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور قرار است در سفر یک‌روزه خود به شیراز در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش دانش اموزی استان شرکت کند.

خاطر نشان می شود: در این سفر اقایان مهدی ابراهیم بای سلامی؛ مدیر تیم های ملی دانش آموزی و زاهد محمدی؛ کارشناس مسوول ورزش دانش اموزی فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز دکتر بابویی را همراهی می کنند.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها