سال اول دوشنبه 26 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 20 خرداد 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان قیروکارزین ، آیینه خدمت بی منت و سازندگی


طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان قیروکارزین ، آیینه خدمت بی منت و سازندگی
  مسلم رحیمی فرماندار قیروکارزین به همراه ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان قیروکارزین  در شهرهای  قیر ؛ کارزین و امام شهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ،  مهندس ناصر رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و هیئت همراه به همراه مسلم رحیمی فرماندار شهرستان ،از آخرین وضعیت عملیات آماده سازی، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن درسایت سه شهر قیر؛ کارزین و امام شهر بازدید کردند.
در این بازدید بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان قیروکارزین تأکید شد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان قیروکارزین در حاشیه این بازدید با ارائه گزارشی از پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت : این طرح ها آیینه تمام نمای خدمت بی منت در شهرستان قیروکارزین است و از همه ظرفیت های قانونی برای پیشبرد طرح بهره گیری می شود.
مهندس هادی نجفی در ادامه گفت :  ثبت نام و تایید نهایی بیش از ۲۰۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ،  پیگیری و صدور پروانه ساختمانی پروژه ۲۳۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر قیر و ۱۰۶ واحد پروژه نهضت ملی مسکن امام شهر در حال ساخت از  کارکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان است.
وی ادامه داد : طرح نهضت ملی مسکن یک طرح ملی است که ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم؛ فعالیت های مرتبط با آن در استان فارس  آغاز شد و شهرستان قیروکارزین از جمله مناطق پیشتاز در اجرای این طرح است.
مسلم رحیمی فرماندار قیروکارزین نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در این شهرستان خواستار شتاب بخشی به اجرای این طرح ها شد و اظهار داشت : طرح های نهضت ملی مسکن به عنوان پیشران توسعه در این شهرستان قلمداد می شود و زمینه خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت این شهرستان را فراهم می کند.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها