سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 05 شهریور 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدیرعامل شرکت گاز فارس در نشست خبری:

تا پایان امسال گازرسانی به تمام روستاهای استان انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی ٩٣٦ پروژه گازرسانی به شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲٢٠٤ میلیارد تومان خبر داد و گفت:

پوشش گازرسانی استان به بیش از ٩٩ درصد رسیده است.

علی‌اکبر میدان شاهی یکشنبه پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکهپروژه‌های قابل بهره برداری شامل؛ گاز رسانی به ٦٣ روستا، دو شهر، ٣٣٠ واحد صنعتیاست، عنوان کردبا بهره برداری از این پروژه‌ها، ١٠ هزار و ٤٠٠ خانوار دیگر تحتپوشش گازرسانی قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه از شروع دولت سیزدهم تا کنون ۳۲۷۵ کیلومتر شبکه گذاری در استانانجام شده است، افزود: در این مدت به چهار شهر عماد شهر، جویم، رستاق ودهکویه، ٢٣٨ روستا و ١٥٠٦ واحد صنعتی گازرسانی شده و ١٢٧ هزار و ٥٦٦ مشترک بهجامعه مشترکین گاز استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر ١١٩ شهر و ۲۴۳۹روستا از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: ۷۱۶۰ واحد صنعتی نیز در این مدت مشمولخدمات گازررسانی شده‌اند.

میدان‌شاهی با اشاره به رویکرد این شرکت در خدمات رسانی به استان‌های دیگر کشور،عنوان کرد: در بحث گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز تاکنون ٦٢٠ میلیاردتومان هزینه شده و ١٨ هزار انشعاب در دست اجرا قرار دارد.

او؛ گازرسانی به دو شهر، ١٢٠ روستا و نصب ۱۲ هزار علمک گاز را از دیگر اقداماتگازررسانی فارس در سیستان و بلوچستان اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر گازرسانیبه چهار شهر میرجاوه، ریگ ملک، نوک آباد و ده‌رئیس در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرگذاری اینشرکت در خلق ثروت و ارزش افزوده برای استان از طریق رشد تولید، عنوان کرد: افزایشسهم گاز در سبد انرژی استان، ارتقاء بهره‌وری و پایداری گاز، اتخاذ رویکرد مدیریتسبز، بهبود انضباط مالی و بهینه‌سازی هزینه‌ها، مدیریت مصرف انرژی و توسعهرویکرد کم کربن، چابک سازی، هوشمندسازی و کیفی سازی خدمات، بهینه سازی وتوسعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین و مدیریت بهینهمسئولیت‌های اجتماعی، قانونی، زیست محیطی و انرژی از مهم‌ترین اهداف استراتژیکاین شرکت است.

میدان‌شاهی در ادامه بیان کرد: از ۲۵۰۸ روستای مشمول گازرسانی به ۲۴۳۹ روستاگازررسانی انجام شده و گازرسانی به ٦٩ روستای دیگر باقی مانده است.

او؛ میزان بهره‌مندی روستاهای استان در بخش گازررسانی را ٩٨ درصد اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال گازرسانی به تمام روستاهای استان انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس همچنین از کسب مجوز ١٧ خوشه برای گازررسانی به ١٥٦روستای غیرمشمول استان خبر داد و افزود: با گازررسانی بن این روستاها، فارس دربحث گازررسانی به روستاها از تحقق ١٠٠ درصدی عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

 

 


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها