سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 16 اردیبهشت 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

برگزاری میز خدمت بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت در روستای دهنو

برگزاری میز خدمت بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت در روستای دهنو

 

میز خدمت بنیاد مسکن و دیدار با اهالی روستای دهنو شهرستان زرین دشت با حضور مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن این شهرستان و مسوولان فرمانداری در روستای دهنو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، علی محمد ابراهیمی زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زرین دشت ، مجتبی محمودی معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرمانداری ، مهدی دستخیر بخشدار ایزدخواست ، سرهنگ عبدالله مستقیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا ودیگر روسای ادارات ذیربط نیز در این میز خدمت در مسجد صاحب الزمان (ع) روستای دهنو حضور داشتند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت در حاشیه این میز خدمت بر لزوم توسعه خدمات در مناطق روستایی تاکید کرد و گفت : روستای دهنو از جمله مناطق اولویت دار است که در سالهای مختلف از خدمات بنیاد مسکن برخوردار بوده است.

مهنندس مهرداد کاوه آمار عملکرد یک ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرین دشت را تشریح کرد و گفت : پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به تعداد ۴۵۰ فقره به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال و متمم تسهیلات ۳۵۰ میلیونی به تعداد ۳۰۰ فقره به مبلغ ۱۰۱۵ میلیارد ریال ، پرداخت تسهیلات احداث حوادث روستایی و شهری به تعداد ۳۸ فقره و به مبلغ ۷۸ میلیارد ریال از جمله عملکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان است.

کاوه در ادامه : پرداخت ۱۴۰ فقره تسهیلات تعمیرات حوادث شهری و روستایی به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال و پرداخت کمک بلاعوض احداث حوادث روستایی و شهری به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از جمله دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان دانست.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها