سال اول سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

دوشنبه 20 فروردین 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

بازنگری طرح هادی روستاهای قوام آباد ، شهرک ایثار و مالک اشتر شهرستان خرامه

بازنگری طرح هادی روستاهای قوام آباد ،  شهرک ایثار و مالک اشتر شهرستان خرامه
نشست هماهنگی و کارشناسی بررسی و  بازنگری طرح  هادی روستاهای قوام آباد ،  شهرک ایثار و مالک اشتر شهرستان خرامه در محل بنیاد مسکن خرامه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، این نشست با  حضور اصغر ایزدی مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن خرامه، کارشناس فرمانداری ، مشاور طرح و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد.
اصغر ایزدی مدیر بنیاد مسکن خرامه دراین نشست بازنگری طرح های هادی را فرصتی برای توسعه دوچندان روستاها دانست و اظهار داشت : از همه ظرفیت های قانونی برا یتوسعه و محرومیت زدایی دراین مناطق بهره گیری می شود.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه درادامه  از اعطای تسهیلات بازسازی مسکن روستایی با اعتبارات حوادث خبر داد و گفت : 600 میلیون تومان دراین زمینه جهت احداث 3 واحد مسکونی در شهر و روستای این شهرستان اختصاص یافت.
مهندس ایزدی همچنین از اعطای  تسهیلات تعمیر مسکن روستایی در این شهرستان به مبلغ 180 میلیون تومان خبر داد و خاطر نشان کرد :  این تسهیلات در جهت تعمیر 6 واحد مسکونی در روستاها هزینه شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه اعطای تسهیلات بلا عوض حوادث احداثی در این شهرستان را نیز از جمله اقدامات موثر و مهم برشمرد و گفت : 150 میلیون تومان تسهیلات دراین حوزه اختصاص یافت  و در جهت احداث 3 واحد در شهر و روستا هزینه شده است.
 کمک 54 میلیون تومانی بنیاد مسکن شهرستان خرامه   جهت تعمیر 6 واحد در شهر و روستا از دیگر مواردی بود که مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه به آن اشاره کرد ، مهندس ایزدی همچنین در ادامه  جمع اعتبار هزینه شده در این حوزه را 25 میلیارد و 131 میلیون ریال ذکر کرد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها