سال اول سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

چهارشنبه 01 فروردین 1403 ، 0 : 12

کد خبر :

شهردار کلان‌شهر شیراز نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت؛

عهد دوباره برای ترسیم شهری شایسته مردم شیراز


شهردار کلان‌شهر شیراز نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت؛
عهد دوباره برای ترسیم شهری شایسته مردم شیراز
محمدحسن اسدی در پیام نوروزی گفت: در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می‌کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم و آینده را با نقش همت و امید ترسیم کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در پیام نوروزی گفت: در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم و آینده را با نقش همت و امید ترسیم کنیم.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

بهار طبیعت و عید نوروز با طلوع خورشید نخستین روز فروردین‌ماه و با عطر بهارنارنج و شب بو به شیراز می‌رسد. به‌رسم ادب، آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت را به همشهریان بزرگوارم و تمامی هم‌وطنانم تبریک می‌گویم.

سالی که گذشت پربار بود و سرشار از خدمت، خدمتی بی‌وقفه از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و اعماق زمین، به گواه آمار و مستندات ۳۹۰ پروژه بااعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و به مردمان این کلان‌شهر تقدیم و ۲۶۹ پروژه بااعتبار بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شد تا با تلاش و همت نیروهای شهرداری، شهری بسازیم در شأن شیراز جنت طراز.

در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم و آینده را با نقش همت و امید ترسیم کنیم.

در انتهای کلام و در آستانه سال نو، از درگاه پروردگار متعال برایتان سلامتی، سعادت و سرافرازی را آرزومندم.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها