سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 04 شهریور 1402 ، 13 : 15

کد خبر :

ایزدی،مدیر کل صمت فارس در جریان سفر به مرودشت ;

همایش فرصتهای سرمایه گذاری بستر مناسبی برای تعریف و دستیابی به پروژه های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایداردراستان پهناور فارس است.

همایش فرصتهای سرمایه گذاری بستر مناسبی برای تعریف و دستیابی به پروژه های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایداردراستان پهناور فارس است.

مدیرکل صمت استان فارس: هم‌اندیشی تیم اقتصادی، نوآوری، و رشد کیفیت زمینه ساز ارتقای صنعت و تولیدات محصولات بومی و داخلی در بازار‌های ملی و بین‌المللی است
افتتاح واحد صنعتی، تولیدی ،دیدار با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی( میزخدمت)،دومین همایش منطقه ای سرمایه گذاری فرصت های سرمایه گذاری و شورای اداری در سفراستاندار به شهرستان مرودشت چهارم شهریورماه انجام پذیرفت ،موضوعات ، مسائل و مشکلات مطرح شده بنگاه های اقتصادی مرتفع شد. درادامه بهره برداری از واحدصنعتی تولید غذاهای آماده و نیمه آماده با میزان سرمایه گذاری یک هزارو ۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۵۰ نفر با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و معاونین، حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم شریف شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد ،اسماعیل خوشبخت فرماندار مرودشت و سایر روسای دستگاههای اجرایی و سرمایه گذاران انجام شد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اولویت و حمایت وزارت صمت و سازمان صمت استان فارس از صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی اظهار داشت:هم‌اندیشی تیم اقتصادی، نوآوری، خلاقیت و رشد کیفیت زمینه ساز ارتقای صنعت و تولیدات محصولات بومی و داخلی در بازار‌های ملی و بین‌المللی است. حمید رضا ایزدی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش فرصتهای سرمایه گذاری در سطح استان گفت:همایش فرصتهای سرمایه گذاری بسترمناسبی برای تعریف و دستیابی به پروژه های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایداردراستان پهناور فارس است. ایزدی به منظور جذب، سازماندهی و هدایت سرمایه‌گذاران در فارس‌افزود: برای جذب سرمایه گذار در سطح استان باتوجه به پتانسیل و قابلیتهای مختلف ضرورت دارد؛ ازظرفیت، ایده و افکارنخبگان، دانشگاهیان فعالان اقتصادی کشور وتولیدکنندگان توام با پژوهش های علمی همراه با تعامل و هم افزایی در استان بهره مند شویم. وی اضافه کرد: در تعریف بسته های سرمایه گذاری ،در این همایشها بایدزمینه هاو مزیتهای جدید ایجاد شودهمچنین در کنار این مزایا تامین برخی نیازهای روز نیز ضروری است. شهرستان مرودشت میزبان دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی با حضور سرمایه گذاران شهرستان های ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، بیضا و سپیدان بود. شهرستان مرودشت در ۳۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها