سال اول سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 20 اسفند 1402 ، 35 : 22

کد خبر :

برپایی نمایشگاه نقاشی “به رنگ اصالت” در فیروزآباد


برپایی نمایشگاه نقاشی “به رنگ اصالت” در فیروزآباد
آثار هنری نسرین رحیمی حقیقی هنرمند فیروزآبادی در سالن آفرینش های هنری مجتمع فرهنگ شهرستان فیروزآباد طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی افتتاح گردید.

سلیمان شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد اظهار داشت ؛ نمایشگاه  نقاشی ” به رنگ اصالت ” از آثار نسرین رحیمی حقیقی است. شریفی افزود: نسرین رحیمی حقیقی، مدت 20 سال است که نقاشی را به صورت حرفه ای دنبال میکند. وی دارای مدرک تحصیلی هنر  مقطع کارشناسی گرافیک میباشد و تاکنون بیش از هزار هنرجو داشته است که تعدادی از این هنرجویان در حال حاضر مربیان نقاشی و فعال در شهرستان و استان فارس هستند و به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند.

شریفی اضافه نمود؛ نسرین رحیمی از بدو فعالیت هنری تاکنون هشت نمایشگاه خصوصی از آثارهنری خود و یازده نمایشگاه از آثار هنرجویان خود را برگزار نموده و در حال حاضر این نمایشگاه را با نام ” به رنگ اصالت” و با ارائه سی و یک تابلو نقاشی به سبک کوبیسم و امپرسیونیسم را در محل سالن آفرینش های هنری مجتمع فرهنگ واقع در خیابان شهید سردار سلیمانی شهر فیروزآباد دائر نموده است که این نمایشگاه هنری از بیستم لغایت بیست و هشتم اسفند ماه هر روز از ساعت 17 الی  20 آماده بازدید علاقمندان هنرهای تجسمی میباشد.

لازم بذکر است نسرین رحیمی در حال حاضر مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فیروزآباد بوده  و سبک کوبیسم و امپرسیونیسم و موضوع سنتی را برای ادامه فعالیت هنری خود انتخاب نموده که نامبرده، علاوه بر فعالیت هنری و تحصیل در این زمینه تحصیلات خود را در زمینه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی ادامه داده و مدت 15 سال است در زمینه فرهنگی و آموزشی نیز فعالیت دارند.


سرخط اخبار فرهنگ و هنر

پربازدیدترین ها