سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

دوشنبه 07 اسفند 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

استاندار فارس در حاشیه بهره برداری از دو ایستگاه خط دوم مترو:

توسعه مترو یکی از بهترین راه‌های حل مشکل ترافیک است

استاندار فارس در حاشیه بهره برداری از دو ایستگاه خط دوم مترو:
توسعه مترو یکی از بهترین راه‌های حل مشکل ترافیک است
استاندار فارس در حاشیه بهره‌برداری از دو ایستگاه خط دوم مترو شیراز، از ایجاد و توسعه خطوط مترو بعنوان یکی از بهترین راه حل های کنترل و کاهش ترافیک و سهولت در عبور و مرور نام برد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه بهره برداری از دو ایستگاه خط دو مترو شیراز که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از وزیر برای سفر به شیراز، افتتاح این دو ایستگاه را حاصل تلاش های جدی شهرداری و حمایت های ارزشمند شورای اسلامی شهر شیراز دانست و گفت: حمایت شورای اسلامی شهر شیراز در تامین اعتبار و تلاش های مجدانه شهرداری این کلانشهر همراه با فعالیت های ارزشمندی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در راستای ایجاد و توسعه مترو شیراز انجام می دهد منجر به تسهیل در عبور و مرور مردم می شود.
استاندار فارس در ادامه ابراز امیدواری کرد در سفر امروز وزیر کشور به شیراز، در جهت امتداد خط سوم مترو این کلانشهر به سمت شهر صدرا که از مصوبات دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به فارس بوده، بین طرفین توافق نامه ای امضا شود.
محمد هادی ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود، از آلودگی هوا و ترافیک بعنوان دو مشکل اساسی کلانشهرها نام برد و افزود: به لطف خدا و مدد باغات موجود در شیراز، این کلانشهر در زمره‌ی شهرهایی است که در زمینه آلودگی هوا کمتر آسیب دیده که با توسعه باغات، فضای سبز و جنگل کاری که در اطراف شیراز توسط شهرداری اجرا می شود شاهد افزایش آلودگی در شیراز نخواهیم بود.
وی با اشاره به مشکل ترافیک هم گفت: یکی از بهترین راه حل مشکل ترافیک توسعه مترو است که در این زمینه حرکت‌های جدی آغاز شده و پر قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
همزمان با حضور وزیر کشور ۳۴۸ طرح عمرانی و خدماتی شهری شیراز با اعتباری بالغ بر 440 هزار میلیارد ریال افتتاح و گلنگ زنی شد.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها