سال اول سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 24 بهمن 1402 ، 59 : 19

کد خبر :

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در جمع روسای آموزش و پرورش سراسر استان

دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد


معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در جمع روسای آموزش و پرورش سراسر استان
دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، گفت: دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد و تا آخر پای کار آموزش و پرورش خواهد ماند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر اسماعیل قزل سفلی در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش فارس در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز، اظهار کرد: در تاریخ معاصر، انقلاب های بسیار در جهان اتفاق افتاد اما اغلب آنها، کمتر از چند دهه دوام داشتند لذا انقلاب اسلامی ایران علیرغم گذشت بیش از ۴ دهه همچنان به حیات خود ادامه می دهد و هر روز توان مندتر از گذشته می شود.
وی افزود: ساختار خوب انقلاب اسلامی، رهبری بی نظیر، همراهی مردم، پایبندی به ارزش های انقلاب و...، از جمله  شاخصه های ماندگاری این انقلاب است.
قزل سفلی تصریح کرد:ما همواره در کنار آموزش و پرورش قرار داریم، با توجه با انتخابات ۱۱ اسفند انتظار می رود جلسات هم اندیشی با مدیران و معلمان در هریک از نواحی، شهرستان ها و مناطق و همچنین در مدارس برگزار شود تا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، خاطر نشان کرد: در نشست های هم اندیشی باید شرایط ارائه نقطه نظرات معلمان فراهم شود و تاکید می شود این نشست ها، کمتر  به شکل سخنرانی یک طرفه برگزار شود.
وی از استقرار بیش از پنجاه درصد صندوق های اخذ آرا در مدارس، خبر داد و افزود: مدیران آموزش و پرورش بر فرآیند انتخابات نظارت داشته باشند و تلاش خود را برای رفع کمبودهای حوزه های اخذ رای به کار گیرند.
قزل سفلی ادامه داد: باتوجه به رویکرد مدرسه محوری، مدیران شرایط را به گونه ای رقم بزنند تا تربیت دینی در مدرسه اتفاق یابد لذا از هیچ مساعدتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: ایجاد نشاط در مدارس باید در دستور کار باشد اما نشاط تنها با برگزاری جشن و سرور نیست بلکه به آموزش ها نیز بر می گردد و اینکه دانش آموزان را به آینده خود امیدوار کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس اذعان کرد: ما جز چهار کشور علمی دنیا هستیم و در سلول های بنیادین حرف برای گفتن داریم جز هشت کشور هسته ای دنیا هستیم و. .. لذا دنیا از ایران به عنوان یکی از کشورهای سرآمد جهان یاد می کند اما خود ما به این پیشرفت ها معتقد نیستیم.
وی اضافه کرد: معلمی که امیدوار می اندیشد می تواند امید را در دانش آموزان اشاعه دهد لذا مدیر سرزنده، مدرسه ای با نشاط خواهد داشت.
قزل سفلی گفت: دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد و تا آخر پای کار آموزش و پرورش خواهد ماند.


سرخط اخبار سیاسی

پربازدیدترین ها