سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 24 بهمن 1402 ، 54 : 19

کد خبر :

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فیروز آباد انجام شد:

بهره‌برداری از ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد از بخش میمند شهرستان فیروزآباد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فیروز آباد انجام شد:
بهره‌برداری از ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد از بخش میمند شهرستان فیروزآباد

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد از افتتاح و بهره برداری از   ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد از بخش میمند این شهرستان خبر داد و گفت : این طرح  با اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس این مراسم  با حضور دکتر محمد مهدی فروردین نماینده ‌مردم در مجلس؛ دکتر جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد،حاج آقا بهزادی امام جمعه   شهر میمند و برخی مسوولان محلی ترتیب یافت.
مهندس ساسانی بخشدار بخش میمند ، مهندس محمد ناصر کریمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد، دهیار و شورای اسلامی روستای مراد آباد و اعضای شورای اداری بخش میمند در مراسم افتتاح  ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد حضور داشتند و این طرح به صورت نمادین توسط امام جمعه بخش میمند افتتاح شد.
مهندس محمد ناصر کریمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد در این باره اظهار داشت:این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزآباد از محل اعتبار ملی و نیز مشارکت دهیاری و اهالی روستا اجرایی شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد ادامه داد : برای این طرح طرح  در بحث تکمیل زیر سازی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰۰ میلیون ریال و مجموع اعتبارات دو دستگاه به بیش از ۵۰ هزار  میلیون ریال صرف شده است.
مهندس کریمی همچنین با تقدیر از همراهی دکتر فروردین نماینده شهرستان  به بجث عمرانی روستایی و تخصیص بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در اختیار نماینده به این حوزه خبر داد.
 وی با اشاره به اینکه   در بیش از ۱۸ روستا عملیات عمرانی انجام شده ، و در سال جاری به بیش از ۲۵ روستا خواهد رسید. افزود : چرخ توسعه ومحرومیت زدایی در همه مناطق شهرستان فیروز آباد در چرخش و حرکت است.
  اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا با اهدا لوح یادبود از زحمات مهندس کریمی مدیر بنیاد و مهندس صفری کارشناس فنی بنیاد مسکن تقدیر کردند.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها