سال اول شنبه 06 مرداد 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

دوشنبه 16 بهمن 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلید خورد

افتتاح طرح های عمران روستایی در 5 روستای شهرستان پاسارگاد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلید خورد
شهرستان پاسارگاد و افتتاح طرح های عمران روستایی در 5 روستای این شهرستان
پروژه های مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای حسن آباد،قوام آباد، اکبرآباد، مهدی آباد و جیسقان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاسارگاد طی مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، این مراسم با حضور دکتر شیخ نیا معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس ،مهندس رشیدی نماینده   مردم در مجلس شورای اسلامی ، مهندس قنبری فرماندار شهرستان پاسارگاد ،امام جمعه   شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان ترتیب یافت.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان پاسارگاد در حاشیه این مراسم با گرامیداشت دهه فجر خاطر نشان کرد : پروژه های بهسازی پنج روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد ریال افتتاح گردید .
محمد جواد آرایش ، اضافه کرد : اعتبار پروژه های فوق از محل اعتبارات دهیاری و اعتبارات ملی و قیر بنیاد مسکن تامین گردیده است
معاون استاندار فارس نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اظهار داشت : همزمان با دهه مبارک فجر، یک هزار و ۵۸۱ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون بر ۳۵۰ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری   رسید.
دکتر شیخ نیا معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس افزود:  این میزان در مقایسه با سال گذشته که یک هزار و ۴۴۳ پروژه بوده از نظر ریالی تقریبا رشد ۲ برابر دارد.
وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه ها به ترتیب مربوط به دهیاری ها با ۳۸۲ پروژه، شهرداری‌ها ۳۰۱ پروژه، کمیته امداد ۱۷۵ پروژه و از نظر ریالی نیز بیشترین عدد به ترتیب مربوط به اداره کل صمت استان با ۱۵۸ هزار میلیارد ریال، شهرداری ها ۱۰۲ هزار میلیارد ریال و شرکت گاز استان نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال است.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها