سال اول سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

جمعه 13 بهمن 1402 ، 8 : 19

کد خبر :

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

روابط عمومی ها با امید آفرینی بر چالش های ذهنی غلبه کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:
روابط عمومی ها با امید آفرینی بر چالش های ذهنی غلبه کنند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید با آگاهی رسانی و اطلاع رسانی دقیق اقدامات و کارهای انجام شده در کشور، محاصره تبلیغاتی دشمن علیه کشور و نظام اسلامی شکسته شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی، در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس در شیراز، افزود: باید با حرکت در مسیر غلبه بر این محاصره تبلیغاتی و غلبه بر چالش های ذهنی که دشمن برای مردم ایجاد می‌کند، مردم را امیدوار کنیم.
 
وی، روابط عمومی را زبان گویای نظام اسلامی، حلقه وصل جامعه و مردم به دستگاه‌های اجرایی و بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در آستانه انتخابات، روابط عمومی ها می توانند با ارائه آمار و اخبار امیدوار کننده زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یکی از برگهای زرین نظام اسلامی، برگزاری آزاد انتخابات است و همه می‌دانند که بهترین مسیر برای پیشرفت و اعتمادسازی و غرورآفرینی، انتخابات است و در انتخابات آتی نیز قطعا مردم باز هم هوشیارانه و بهتر از ما مسئولان عمل خواهند کرد.
 
قزل سفلی افزود: در بحث آبرسانی به روستاها و آسفالت معابر روستایی تاکنون اقدامات بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای انجام شده اما این اقدامات آنگونه که باید اطلاع رسانی نشده است.
 
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها باید با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای خود تمام این اقدامات و فعالیت ها را منعکس کرده و با ایجاد امید در جامعه به تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.


سرخط اخبار سیاسی

پربازدیدترین ها