سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 03 بهمن 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

معاون فرمانداری خرم بید :

طرح های تامین مسکن ملی با اولویت در خرم بید دنبال می شود


معاون فرمانداری خرم بید :
طرح های تامین مسکن ملی با اولویت در خرم بید دنبال می شود
رحیمی معاون فرمانداری شهرستان خرم بید در نشست شورای مسکن این شهرستان بر لزوم پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و ابرا زداشت : طرح های تامین مسکن ملی با اولویت در خرم بید دنبال می شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، رحیمی در این نشست که  با حضور  مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم بید ، سرپرست مسکن و شهرسازی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ، اولویت اصلی مسوولان در این نشست را پیگیری طرح های نهضت ملی مسکن اعلام کرد.
وی ، در این جلسه به بررسی پیشرفت فیزیکی  پروژه ها طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و  تاکید کرد : مهمترین دغدغه امروز مردم به ویژه  جوانان موضوع مسکن است و دولت با راه اندازی طرح نهضت ملی مسکن به کمک مردم آمده،تا از این محفل برای تامین مسکن جوانان اقدام نماید.
 بهرام دوستی روشن  مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم بید نیز در این نشست گزارشی  از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت  ملی مسکن در شهرهای صفاشهر و قادر اباد ارائه داد و اقدام براي تحقق وعده دولت سیزدهم  را نیازمند روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی مسؤلین دانست.
دوستی روشن در ادامه  افزود:  کار برای رفع  مشکلات مردم جدیت و همت می طلبد که در حال حاضر طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰ واحدی قادر اباد به صورت ساخت ویلایی و۱۱۲ واحدی صفاشهر به صورت دو طبقه در حال ساخت می باشد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم بید در خصوص نهضت ملی مسکن  روستایی در این شهرستان نیز یاد آور شد : بیش از ۱۵۰ هکتار اراضی ملی در ۱۱ روستا برای احداث طرح های نهضت ملی مسکن مورد موافقت شورای مسکن قرار گرفت و جهت الحاق به طرح هادی روستایی این موضوع در حال بررسی است .
دوستی روشن اضافه کرد : این طرح  در قالب واگذاری ۹۹ساله به متقاضيان در روستاها اختصاص می یابد.و با استفاده از ظرفیت طرح های نهضت ملی مسکن احداث ساختمان در این اراضی دنبال می گردد


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها