سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 03 بهمن 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

توسعه اراضي شهرك هاي صنعتي ني ريز در دستور كار شركت شهرك هاي صنعتي فارس

توسعه اراضي شهرك هاي صنعتي ني ريز در دستور كار شركت شهرك هاي صنعتي فارس
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  با اشاره به ظرفيت هاي شهرستان ني ريز در بخش هاي صنعتي و معدني و مطرح بودن شهرستان بعنوان يكي از مهمترين قطب هاي صنعتي استان گفت:توسعه و تكميل زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي در اين شهرستان  با هدف استقرار صنايع كوچك و متوسط و شكل گيري زنجيره ارزش مورد توجه ويژه است.
سيد مسعود عظيمي در جلسه بررسي مسائل و مشكلات شهرك هاي صنعتي ني ريز كه با حضور فرماندار و فعالان توليدي و صنعتي برگزار شد افزود: در زمينه ايجاد زيرساخت شهرک های صنعتی ، شهرک صنعتي  سنگ،ناحيه صنعتي ده فاضل و شهرك صنعتي غدیر گه در این شهرستان با مساحت 352هكتار اراضي در اختيار  ایجاد شده است كه معتقديم با توجه به توانمندي ها و ظرفيت هاي شهرستان و بستر سازي به منظور استقرارواحدهاي توليدي در افق چشم انداز توسعه شهرستان،بايد ظرفيت اراضي شهرك هاي صنعتي به سه براير ظرفيت فعلي افزايش يابد.
وي با بيان اينكه شركت شهرك هاي صنعتي ماموريت دارد  با  همكاري با دستگاه هاي حاكميتي بسترهاي لازم را براي توسعه صنعتي و اشتغال فراهم كند گفت:در اين زمينه به دنبال ايجاد هم افزايي و تعامل با ساير دستگاه ها هستيم تا روند توسعه صنعتي استان شتاب گيرد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در ادامه با اشاره به در آستانه تكميل بودن  واگذاري زمين به متقاضيان  در شهرك صنعتي سنگ و ناحيه ده فاضل ني ريز گفت:طرح هاي توسعه اين شهرك هاي صنعتي در دستور كار اين شركت قراردارد و با همكاري مسولان استان و  فرمانداري شهرستان اميدواريم بتوانيم ظرفيت استقرار صنايع را افزايش دهيم.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:در زمينه ايجاد شهرك هاي صنعتي غير دولتي توسط بخش خصوصي  نيز حمايت هاي لازم را انجام مي دهيم و در كنار بخش خصوصي براي توسعه زيرساخت هاي صنعتي از تمام ظرفيت ها استفاده مي كنيم.
عظيمي در ادامه با اشاره به طرح برخي از مشكلات شهرك صنعتي سنگ سردار شهيد حاج قاسم سليماني گفت: شهرک صنعتی سنگ نی‌ریز بعنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های تخصصی سنگ کشور است كه فعاليت 150واحد با اشتغال  1800نفر در این شهرک صنعتی بیانگر اهمیت ویژه این شهرک صنعتی در زمینه صنایع جانبی مرتبط با سنگ است وبه همین دلیل نیز تكميل زيرساخت ها و رفع نواقص اين شهرك صنعتی در دستورکار این شرکت قرارگرفته است.
وي همچنين با اشاره درخواست  فرماندار ني ريز بمنظور راه اندازي نواحي صنعتي در بخش هاي مشكان و قطروييه از آمادگي اين شركت براي راه اندازي نواحي صنعتي جديد در اين مناطق خبرداد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  و فرماندار شهرستان ني ريز  از  زيرساخت هاي شهرك صنعتي سنگ  و ده فاضل  و نيز  سه واحد سنگبري  در شهرك سنگ و يك واحد توليدي در ناحيه ده فاضل  بازديد كردند .
فرماندار شهرستان ني ريز نيز با بيان اينكه توسعه صنعتي و ايجاد اشتغال پايدار از مهمترين برنامه هاي دولت محسوب مي شود گفت:بايد از تمامي ظرفيت ها براي تحقق اين اهداف استفاده كنيم.
يعقوب خسرواني با اشاره به جايگاه صنعتي شهرستان ني ريز بعنوان دومين شهرستان صنعتي استان گفت: شهرك هاي بعنوان زيرساخت توليد و صنعت از اهميت ويژه اي برخوردار است و ما نيز در راستاي تكميل زيرساخت ها و رفع نواقص و همچنين اجراي طرح هاي توسعه اي حمايت هاي لازم را انجام مي دهيم.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها