سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 30 دی 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس خبر داد:

دوم بهمن ماه شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس خبر داد:
دوم بهمن ماه شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس از روز دوشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.
بهرنگ قربانی جامعه هدف این طرح را در مرحله اول افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از اداره کل امور اتباع استان برشمرد و گفت: از مزایای شرکت در این طرح ، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت،اشتغال،تردد،تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی درمان می باشد.
وی افزود:اتباع خارجی جهت شروع فرآیند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج گانه منتخب کفالت،اقامت و اشتغال( دفاتر 704 واقع در منطقه گویم،707 بلوار طلاییه،708 میدان پارسه،710 چهارراه مقر،711 بلوار مدرس)مراجعه و ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی نامه جهت افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص شده‌ی بانک ملی مراجعه و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌نمایند.
قربانی یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.
قربانی در پایان تاکید کرد این طرح ویژه‌ی آن دسته از اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت نموده اند و این اداره کل هیچ گونه برنامه ای جهت اعطای مجوز به اتباع خارجی غیر مجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها