سال اول شنبه 06 مرداد 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 19 دی 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

کشف 100 ميليارد کالاي قاچاق در فارس

فرمانده انتظامي استان از کشف مقادير زيادي کالاي قاچاق به ارزش 100 ميليارد تومان خبر داد.

کشف 100 ميليارد کالاي قاچاق در فارس
فرمانده انتظامي استان از کشف مقادير زيادي کالاي قاچاق به ارزش 100 ميليارد تومان خبر داد.
سردار "رهام بخش حبيبي" در نشست خبري با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي استان فارس طي 24 ساعت گذشته،طرح مقابله با قاچاق کالا را به صورت ويژه به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: در اين راستا مأموران پليس يک دستگاه تريلر حامل کالاي قاچاق توقيف و از سه محل دپو کالاي قاچاق بازرسي به عمل آمد که در نتيجه آن، مقادير زيادي کالاي قاچاق شامل لوازم خانگي، لوازم يدکي خودرو، تجهيزات رايانه، قطعات خودروهاي خارجي، انواع لوازم پالايشگاهي و ... کشف شد.
فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينکه در اين خصوص 4 متهم دستگير و تحويل مرجع قضائي شدند، گفت: ارزش اين محموله هاي قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، 100 ميليارد تومان برآورد شده است.
سردار حبيبي تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تا کنون، حدود يک هزار و 60 ميليارد تومان انواع کالاي قاچاق در سطح استان فارس کشف شده است که اين ميزان کشفيات نسبت به مدت مشابه سال قبل، 83 درصد افزايش را نشان مي دهد.
انهدام 9 باند سرقت توسط پليس آگاهي استان فارس
فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: در پي وقوع سرقت هاي خودرو، منزل، درون خودرو، سرقت تلفن همراه، مغازه و سرقت به عنف طلاجات در سطح استان فارس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
سردار حبيبي گفت: با انجام اقدامات شبانه روزي و اطلاعاتي، کارآگاهان پليس آگاهي 9 باند سرقت را منهدم و 21 سارق از اعضاي اين باندها و 13 نفر خريدار اموال مسروقه را شناسايي و دستگير کردند.
وي با بيان اينکه سارقان در تحقيقات به 154 فقره انواع سرقت  اعتراف کردند، تصريح کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از اين باندهاي سرقت، حدود 116 ميليارد ريال برآورد شده است.
اجراي طرح پاکسازي محلات جرم خيز در شيراز
فرمانده انتظامي استان فارس در اين خصوص اظهار داشت: طي 9 ماهه سال جاري، تعداد يک هزار و 172 طرح پاکسازي محلات جرم خيز در سطح شهرستان شيراز به مرحله اجرا در آمده است.
سردار حبيبي افزود: در اين مدت، 7 هزار و 271 خرده فروش و معتاد متجاهر دستگير و جمع آوري شده و حدود يک تن و 645 کيلو انواع مواد مخدر از انان کشف شده است.
هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومي مردم
سردار حبيبي گفت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و پليس با اراذل و اوباش و کساني که بخواهند در فضاي حقيقي و مجازي اقدام به قدرت نمايي نمايند و باعث سلب آرامش و آسايش مردم شوند، قاطعانه و برابر با قانون برخورد مي کند.  


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها