سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 19 دی 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در نشست با اعضاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آباده عنوان كرد:

رفع مشكلات شهرك هاي صنعتي با تعامل ، همكاري و هم افزايي با واحد هاي صنعتي و توليدي و شركت هاي خدماتي ميسر مي شود/عظيمي:تكميل زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي فارس با اولويت بندي پروژه ها

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در نشست با اعضاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آباده عنوان كرد:
 رفع مشكلات شهرك هاي صنعتي با  تعامل ، همكاري و هم افزايي  با واحد هاي صنعتي و توليدي و شركت هاي خدماتي ميسر مي شود/عظيمي:تكميل زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي  فارس با اولويت بندي پروژه ها
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس برحمايت از شركت هاي خدماتي در راستاي راهبري  بهتر امور شهرك هاي صنعتي تاكيد كرد و گفت:رفع مشكلات شهرك هاي صنعتي در تعامل ، همكاري و هم افزايي  با واحد هاي صنعتي و توليدي و شركت هاي خدماتي ميسر مي شود .
سيد مسعود عظيمي پس از بازديد از زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي ايزدخواست،سورمق و آباده در نشست با اعضاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آباده با بيان اينكه 20شهرك و ناحيه  صنعتي در استان در اجراي قانون نحوه واگذاري مالكيت و اداره امور شهرك هاي صنعتي در قالب تشكيل شركت هاي خدماتي به صنعتگران واگذار شده است گفت:از اهداف مهم تشكيل شركت هاي خدماتي  اجراي اصل 44قانون اساسي  و  كاهش تصدي گري بخش دولتي از طريق  برون سپاري اداره امور شهرك هاي صنعتي به صاحبان واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهرك هاي صنعتي است و اين واگذاري امور فرصت مناسبي براي واحدهاي صنعتي فراهم مي كند تا در زمينه نگهداري تاسيسات شهرك هاي صنعتي فعال تر عمل كنند.
وي با قدرداني از تلاش هاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آباده گفت:حمايت از شركت هاي خدماتي كه در چارچوب قانون اهتمام ويژه اي در راهبري شهرك هاي صنعتي دارند را برخود لازم مي دانيم .
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه شهرک صنعتی آباده یکی از شهرکهاي صنعتي فعال استان است كه از وضعيت زيرساختي مطلوبي نيز برخوردار است گفت:تكميل زيرساخت هاي اين شهرك صنعتي  از طريق اولويت بندي پروژه ها در برنامه قرار خواهد گرفت.
عظيمي افزود: اين شهرك صنعتي كه در حال حاضر 122قرارداد سرمايه گذاري با متقاضيان در آن منعقد شده ،قطب صنعتی شمال فارس محسوب مي شود و توانسته بستر مناسبي براي جذب سرمايه گذار فراهم كند.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس تصريح كرد:هم اكنون 63واحد صنعتي با اشتغال 900نفر در شهرك صنعتي آباده فعال است.
وی  در ادامه با اشاره به بازديد از شهرك صنعتي ايزدخواست تصريح كرد:شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است وبا مساحت95هكتار ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یک هزار نفر را خواهد داشت.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  همچنين  با اشاره به وضعيت زيرساختي ناحيه صنعتي سورمق افزود : این ناحیه صنعتی 35 هکتار مساحت  دارد و هم اكنون 2قرارداد سرمايه گذاري در آن منعقد شده است.
وی با بيان اينكه  این ناحیه  صنعتی با توجه به نزدیکی  به استان يزد ،‌ از موقعیت ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است
گفت:با توجه به  مساحت كم اين ناحيه صنعتي كه پاسخگوي درخواست هاي متقاضيان در آينده نخواهد بود، طرح توسعه و الحاق بخشي از اراضي اطراف به اين ناحيه صنعتي در قالب  اجراي طرح توسعه در حال انجام است.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها