سال اول جمعه 27 مهر 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 16 دی 1402 ، 9 : 21

کد خبر :

برگزیدگان مسابقه سراسری کتاب‌خوانی سرای دیگر اعلام شد

برگزیدگان مسابقه سراسری کتاب‌خوانی سرای دیگر اعلام شد
ضمن ارج ‌نهادن به حضور و تلاش ارزشمند تمام شرکت‌کنندگان گرامی که دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را اجابت نموده و در مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «سرای دیگرشرح و تفسیر سوره واقعه » شرکت نمودند، بدین‌وسیله با استعانت از خداوند متعال قرعه‌کشی مسابقه برگزار گردید و افراد برگزیده به شرح ذیل اعلام می‌گردد.  
خانم ضحی امیری    خانم زینت زارعی    آقای سید عباس جلالی    خانم زهرا سالمیان  آقای محمود عزیزی    خانم گلابتون علیپور   آقای مهدی ایزدی   خانم زینب السادات جلالی
یادآور می‌شود، این مسابقه معنوی به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهادت شهید محراب حضرت آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب برگزار شد و بیش از 560 نفر در این مسابقه مشارکت نمودند. از این تعداد 387 نفر با پاسخگویی صحیح به همه پرسش‌ها، واجد شرایط حضور و شرکت قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی در تاریخ 27/9/۱۴۰۲ انجام شد و به‌قیدقرعه افراد  ذیل برگزیده شدند که به هر یک از برگزیدگان کارت هدیه به مبلغ 2000000 ریال (معادل دویست  هزار تومان) اهداء خواهد شد.

در پایان لازم می‌دانیم از همکاری و مشارکت هم شرکت کنندگان   که با حضور خود در این مسابقه ما را همراهی کردند سپاسگزاری نماییم.


سرخط اخبار فرهنگ و هنر

پربازدیدترین ها