سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

سه شنبه 12 دی 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

از برگزیدگان جشنواره استانی تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر درسی تفکر و سبک زندگی در شیراز تجلیل شد


از برگزیدگان جشنواره استانی تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر درسی تفکر و سبک زندگی در شیراز تجلیل شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: راه اندازی پویش های تربیتی می تواند به پر رنگ شدن نقش درس تفکر و سبک زندگی در تربیت دانش آموزان کمک کند.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، محمد خلیل عسکری در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی تجارب برتر تربیتی و نهمین جشنواره استانی الگوهای برتر درسی تفکر و سبک زندگی در کانون فرهنگی تربیتی حضرت زینب ناحیه سه شیراز، اظهار کرد:در فرایند تربیت، سند تحول بنیادین از خانواده و رسانه به عنوان دو مورد از عناصر اصلی و موثر تربیت نام می برد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:رسانه باید ازظرفیت خانواده به عنوان دیگر عنصر موثر تربیتی در فرآیند تربیت استفاده کند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: ضروری است نمایشگاهی از تجارب تربیتی راه اندازی شود تا همه عوامل موثر به ارایه آثار بپردازند.
وی ادامه داد:ذهن برخی نوجوانان با ارایه اطلاعات متفرقه و نامطلوب پر شده است لذا درس تفکر و سبک زندگی باید از ماجوریت بیرون بیاید و بیش از پیش به این درس بها داده شود.
عسکری ادامه داد:راه اندازی پویش های تربیتی می تواند به پر رنگ شدن نقش درس تفکر و سبک زندگی در تربیت دانش آموزان کمک کند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب از سردار سلیمانی به عنوان  رفیقی خوب یاد می کند که دارای مقام شفاعت است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: رهبر معظم انقلاب همواره عناوین معنوی به شهید سلیمانی نسبت می دهد مانند مکتب مدرسه و...، لذا نباید برای دیده شدن تلاش کرد زیرا آن کس که باید ببیند می بیند.
عسکری تصریح کرد: مناسبت های مبارکی مانند میلاد باسعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و سالروز تولد بنیانگذار انقلاب، را پیش رو داریم لذا در این ایام در برابر مادران باید تمام قد بایستیم و احترام کنیم.
در پایان این مراسم از برگزیدگان یازدهمین جشنواره استانی تجارب برتر تربیتی و نهمین جشنواره استانی الگوهای برتر درسی تفکر و سبک زندگی در شیراز تجلیل شد.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها