سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 10 دی 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس معرفی شد

معاونت اجتماعي يک رده عملياتي است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس معرفی شد
معاونت اجتماعي يک رده عملياتي است
جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به مأموريت هاي معاونت اجتماعي در فراجا، گفت: معاونت اجتماعي يک رده عملياتي است.
سردار "يوسف ملک زاده" در مراسم تکريم و معارفه معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، اظهار داشت: اگر معاونت اجتماعي در مأموريت هاي مختلف پليسي به نحو احسن به وظايف خود عمل کند، به تبع آن حضور فيزيکي پليس در جامعه کمتر خواهد شد.
وي با بيان اينکه امنيت و احساس امنيت در يک جامعه بسيار مهم هستند، گفت: اقدامات معاونت اجتماعي باعث بالا بردن احساس امنيت در جامعه مي شود.
جانشين فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به قدرت رسانه ها، سواد رسانه اي و موضوع روايتگري اول، تصريح کرد: روايتگري اول، به موقع و مناسب در هر موضوع اجتماعي بسيار مهم است و معاونت اجتماعي بايد در اين مسير خوب و به موقع عمل کند.
سردار ملک زاده با بيان اينکه پليس به دنبال افزايش سرمايه اجتماعي و اعتماد عمومي در جامعه است، گفت: اقدامات معاونت اجتماعي بايد بگونه اي باشد که از تبديل شدن مسائل اجتماعي و فرهنگي به موضوعات امنيتي در جامعه خودداري شود.
جانشين فرمانده انتظامي استان فارس افزود: معاونت اجتماعي به عنوان سخنگوي پليس، بايد عملکرد، اقدامات و تلاش هاي شبانه روزي مأموران انتظامي در راستاي حفظ نظم و امنيت را به خوبي در جامعه ارائه دهد.
در ادامه، طي حکمي که توسط سرهنگ دوم "اکبر عقدکي" رئيس اداره ارزشيابي و انتصابات بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس قرائت گرديد، سرهنگ دوم "حميد افرامن" به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس معرفي و منصوب و با اهدا لوح تقدير از تلاش هاي ارزنده سرهنگ "کاووس محمدي" در مدت زمان تصدي گري اين پُست، تقدير و تشکر به عمل آمد.
در پايان اين مراسم، سرهنگ "حميد افرامن" طي سخناني، عمده ترين برنامه هاي خود را تعامل با ادارات و سازمان هاي متولي امنيت و احساس امنيت و هم افزايي با آنان، پيگيري و انجام اقدامات اثربخش فرهنگي و اجتماعي با هدف پيشگيري از وقوع جرايم و آسيب هاي اجتماعي در جامعه ، افزايش منزلت اجتماعي پليس و پيگيري برنامه هاي اثر بخش با هدف تحقق پليس جامعه محور عنوان کرد.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها