سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 10 دی 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای فارس:

همه مردم و مسئولین در برگزاری کنگره شهدای استان همکاری کنند

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای فارس:

همه مردم و مسئولین در برگزاری کنگره شهدای استان همکاری کنند

محمدهادی ایمانیه با اشاره بر برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس از عموم مردم و مسئولین خواست برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی همکاری کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در ششمین جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، سردار آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه، فرماندهی سپاه فجر استان، فرمانده نیروی انتظامی فارس و سایر مدیران و مسئولین استانی در استانداری فارس برگزار شد، با اشاره براینکه شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و آن را فدای پیروزی اسلام و ایران کرده‌اند، اظهار داشت: برگزاری این قبیل کنگره ها و برکات حاصل از آن، استان را در مقابل حوادث، مشکلات و مسائلی که مردم با آن مواجه می شوند بیمه خواهد کرد.

 

استاندار فارس با اشاره به آیه شریفه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران ؛ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ؛ تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. از شهدا می‌خواهیم گوشه ای از رزق و روزی خود را، به ما و مردم استان بدهند.

 

 

وی با اشاره بر اینکه در فارس افتخار میزبانی از خانواده ۱۵ هزار شهید و ده ها هزار ایثارگر و آزاده سرافراز را داریم که خود افتخاری برای استان است، اظهار داشت: از همه مردم استان و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران می خواهم در برگزاری هرچه با شکوه تر این کنگره ملی همراهی کنند.

 

دکتر ایمانیه از برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای برگزاری باشکوه این آئین خبر داد و افزود: در این کنگره علاوه بر برگزاری یادواره شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره رزمندگان و نام آوران هشت سال دفاع مقدس بر تهیه خاطرات رزمندگان به اشکال مختلف من‌جمله خاطرات شفاهی، تهیه فیلم و کلیپ، تحریر کتب مرتبط با شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید شده است.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها