سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 09 دی 1402 ، 2 : 19

کد خبر :

فرمانده انتظامي استان خبر داد:

کشف 35 میلیارد کالای قاچاق در منزل مسکونی

فرمانده انتظامي استان خبر داد:
کشف 35 میلیارد کالای قاچاق در منزل مسکونی
فرمانده انتظامي استان گفت: در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهرستان "شیراز"، انواع كالاي قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد.
سردار "رهام‌بخش حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع كالاي قاچاق در منزلی در يكي از خیابان‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل، موفق شدند 16 هزار و 510 پاکت سیگار، ۶۷۲ ثوپ پوشاک و 10 هزار و 250 عدد آرم پوشاک خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی بود را کشف کنند.
فرمانده انتظامي استان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان 35 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مالک منزل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سردار "حبیبی" تصریح کرد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با ورود هرگونه کالای قاچاق اعم از خرد یا کلان برخورد قاطع می‌کند.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها