سال اول پنجشنبه 29 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 26 آذر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

با حضور معاونان پشتیبانی بنیاد مسکن سراسر کشور؛

همایش حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن کشور و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ملی مبارزه با پولشویی در شیراز برگزار شد

 

همایش حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن کشور و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ملی مبارزه با پولشویی در شیرازبرگزارشد
همایش حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن کشور و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ملی مبارزه با پولشویی با مشارکت بنیاد مسکن استان فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، این همایش با حضور معاونان پشتیبانی بنیاد مسکن سراسر کشور ،    فلاحي معاون پشتيباني و منابع انساني بنیاد مسکن  کشور ، یزدان پور مديرکل امور مالي بنیاد مسکن کشور ،  آشتيان مديرکل امور اداري بنیاد مسکن کشور ،  مديرکل حراست بنياد کشور ،  دکتر حمیدي مديرکل بنياد مسکن فارس ، حجت الاسلام  نجفي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه فارس ، معاونين استان و جمعي از مسئولين بنياد فارس  ترتیب یافت.
 هزینه فساد اقتصادی در کشور باید افزایش یابد / گلوگاه فسا باید بسته شود
معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور در این همایش با تقدیر از بنیاد مسکن برای برگزاری این همایش کشوری  گفت: باید شرایطی فراهم شود تا گلوگاه‌های فساد اقتصادی در کشور بسته شود و فساد برای فرد صرف نکند ، چگونه اقدام به فساد برای فرد نمی‌صرفد؟ اگر فردی اقدام به فساد کرد، برخوردی با او صورت گیرد که آن برخورد برای او هزینه گزافی داشته باشد.
  ملکی  اظهار کرد: هر فسادی در کشور ناشی از شبکه‌ای متشکل از یک شخص فاسد و یک شخص مؤثر در دستگاه‌های اجرایی است که به شخص فاسد کمک می‌کند.حوزه مسکن محل مناسب و انگیزه‌ای برای بحث پولشویی است و خود به خود انگیزه فرد فاسد را زیاد می‌کند تا به این بخش ورود کنند، راهکار برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند راه‌اندازی اداره مبارزه با پولشویی است.
معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور ادامه داد: بحث مبارزه با پولشویی به دلیل تأثیری که در اقتصاد کلان کشور دارد در سراسر دنیا از اهمیت بسیاری برخوردار است، بحث مبارزه با پولشویی از ۱۱سپتامبر در دنیا جدی‌تر شد.
وی با بیان اینکه مبارزه با پولشویی در حال حاضر به یکی از مهمترین و موثرترین راه‌های مبارزه با فساد در کشور تبدیل شده است، گفت: هدف از مبارزه با پولشویی مبارزه با فعل فساد است؛ در واقع ما باید انگیزه و راه‌های فساد را از شخص فاسد بگیریم تا خود به خود انگیزه جرم و فساد در آن فرد کاهش یابد و او به تدریج پی ببرد که دست زدن به این عمل برای او به صرفه نیست.
معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود تا گلوگاه‌های فساد بسته شود و فساد برای فرد صرف نکند ، چگونه اقدام به فساد برای فرد نمی‌صرفد؟ اگر فردی اقدام به فساد کرد، برخورد با او صورت گیرد که آن برخورد برای او هزینه گزافی داشته باشد


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها