سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

شنبه 18 آذر 1402 ، 20 : 19

کد خبر :

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

برنامه تشییع شهدای گمنام در مدارس فارس دانش آموز محور باشد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:
برنامه تشییع شهدای گمنام در مدارس فارس دانش آموز محور باشد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: حضور شهدا درمدارس یک ظرفیت تربیتی است و لذا برنامه تشییع شهدای گمنام در مدارس فارس دانش اموز محور باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری درجمع مدیران، معلمان وجمعی ازدانش اموزان مدارس میزبان تشییع شهدای گمنام در شیراز گفت:حضرت علی (ع) زمانی که به شهادت رسید ندای «به خدای کعبه رستگار شدم» را سرداد و این مقام شهید است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: معلمان و دانش اموزان استان فارس با اشتیاق اماده میزبانی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس هستند همانگونه که سال قبل هم نشان دادند با تمام وجود میزبان شهدای گمنام بودند.

عسکری گفت: پیوست رسانه ای مناسب برای برگزاری آیین حضور پیکر شهدا در مدارس بسیار مهم است چراکه حضور شهدا یک فرصت تربیتی ناب است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: حضور شهدا در مدارس و در بین دانش آموزان و‌ معلمان، رایحه ایثار ومقاومت را ماندگار می کند.

وی خاطرنشان کرد: اجازه دهیم فضای استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان فارس،دانش آموز محور باشد و انها برنامه ها را به پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت:مدارس میزبان شهدا مشخص وبا بهره گیری از ظرفیت راویان و رزمندگان دوره دفاع مقدس، مراسم استقبال را با شکوه هر چه تمام تر برگزارکنند.

عسکری گفت: با برنامه ریزی انجام شده انشاالله پیکرهای شهدا در یکصدوبیست مدرسه شهر شیراز و صدها مدرسه دیگر استان تشییع خواهد شد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها