سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

پنجشنبه 02 شهریور 1402 ، 43 : 10

کد خبر :

در اولین روز از هفته دولت:

ادای احترام مسئولان فارس به مقام والای شهدا

دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دیگر مسئولان استان صبح امروز، پنجشنبه ۲ شهریور ماه و همزمان با آغاز هفته دولت ضمن حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادیایمانیه صبح امروز و همزمان با اولین روز از هفته دولت، با حضور در گلزار شهدایدارالرحمه شیراز، ضمن تقدیم گل به مزار شهدا گفت: استقرار نظام مقدس جمهوریاسلامی ایران از ابتدا و استمرار و تداوم آن در ادامه همواره مرهون ازجان گذشتن و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران بوده است.

 استاندار فارس ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولتگفت: (دوم تا هشتم شهریور) ۸۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۹ هزار میلیارد ریال در ایناستان افتتاح خواهد شد.وی افزود: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت امسال، برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طورمستقیم و برای ۳۰ هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.استاندار فارس ادامه داد: از جمله پروژه های پروژه شاخصی که در هفته دولت امسال بهبهره برداری می رسد می توان به پروژه فولاد غدیر نی ریز با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیاردریال، فولاد کوار ۸۹ هزار میلیارد ریال و آزادراه شیرازاصفهان با ۶۰ هزار میلیارد ریالاعتبار اشاره کرد.

دکتر ایمانیه اظهار کرد: خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز، شبکه فاضلاب و پسابشهرستان آباده و چند پروژه بیمارستانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع) فسا وبیمارستان شهر مصیری شهرستان رستم از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام جهتبهره برداری تقدیم مردم خواهد شد.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس، افتتاح رسمیاین پروژه‌ها همزمان با این سفر انجام خواهد شد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها