سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

چهارشنبه 08 آذر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت:

تخصيص 125ميليارد ریال اعتبار جهت زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي آباده

سه شهرك صنعتي در آباده آماده جذب سرمايه گذار

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت:در يك سال اخير افزون بر125ميليارد ريال در پروژه هاي زيرساختي شهرك هاي صنعتي آباده هزينه شده است.

سيد مصطفي هاشمي پس از بازديد شهرك هاي صنعتي آباده در جلسه بررسي مسائلو مشكلات شهرك هاي صنعتي آباده افزود:در اين شهرستان شهرك هاي صنعتي آباده وايزدواخست و ناحيه سورمق به فعاليت مي پردازد و تمام تلاش ما تكميل زيرساخت هادر اين شهرك هاي صنعتي است.

وي با بيان اينكه شهرک صنعتی آباده یکی از شهرکهاي صنعتي فعال استان است كه ازوضعيت زيرساختي مطلوبي نيز برخوردار است گفت: اين شهرك صنعتي كه در حالحاضر 122قرارداد سرمايه گذاري با متقاضيان در آن منعقد شده ،قطب صنعتی شمالفارس محسوب مي شود و توانسته بستر مناسبي براي جذب سرمايه گذار فراهم كند.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه در يك سال اخير پروژه هايزيرسازي -جدول و آسفالت بخشي از فاز دوم و جاده دسترس بين فاز اول و دوم  بااعتبار 55ميليارد ريال و ارتقاي تصفيه خانه فاضلاب با 12ميليارد ريال در شهركصنعتي آباده اجرايي شده است گفت: با اجراي اين طرح ها وضعيت زيرساختي اينشهرك صنعتي ارتقا يافته است.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس تصريح كرد:هم اكنون 63واحد صنعتي بااشتغال 900نفر در شهرك صنعتي آباده فعال است.

وی با اشاره به بازديد از شهرك صنعتي ايزدخواست تصريح كرد:شهرک صنعتیایزدخواست در شمالی ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایهگذاری برخوردار است وبا مساحت95هكتار ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یک هزار نفر را خواهد داشت.

هاشمي افزود:پروژه زيرسازي و آسفالت ورودي اين شهرك صنعتي با اعتبار 20ميلياردريال در ماه هاي گذشته اجرا شده است .

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  همچنين  با اشاره به وضعيت زيرساختيناحيه صنعتي سورمق افزود : این ناحیه صنعتی 35 هکتار مساحت  دارد و هم اكنون2قرارداد سرمايه گذاري در آن منعقد شده است.

وی افزود : این ناحیه  صنعتی با توجه به نزدیکی  به استان يزد ،‌ از موقعیت ویژه ایبرای سرمایه گذاری برخوردار است هاشمي  با بيان اينكه مساحت كم اين ناحيهصنعتي جوابگوي بالاي متقاضيان در آينده نخواهد بود،خواستار اجراي طرح توسعه والحاق بخشي از اراضي اطراف به اين ناحيه صنعتي شد و گفت:مراحل اداري اجرايطرح توسعه در حال انجام است.

هاشمي  بر تكميل زيرساخت ها در اين ناحيه صنعتي تاكيد كرد و گفت:در اين زمينه اينشهرك صنعتي در يك سال اخير به شبكه گاز متصل شده است.

وي همچنين از تامين 2مگاوات برق براي كارخانه كاشي و سراميك دي در ناحيه صنعتيسورمق خبر داد و گفت:اين طرح با تامين اعتبار 40ميليارد ريال  توسط سازمانمديريت و برنامه ريزي استان و نيز با مشاركت 550ميليارد ريالي كارخانه كاشي انجامشده است.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها