سال اول جمعه 30 شهریور 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 05 آذر 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج:

برگزاري ميز خدمت شركت شهرك هاي صنعتی فارس

بررسي و رسيدگي به مشكلات صنعتگران در اولويت برنامه هاي شرکت شهرکهایصنعتی فارس/

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج،برنامه میز خدمت شرکت شهرکهای صنعتی فارسدر محل دفتر مركزي اين شركت برگزار شد.

در این برنامه مدیر عامل و معاونان شرکت شهرکهای صنعتی فارس به  درخواست ها ومسائل و مشكلان صنعتگران مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان  آن رسیدگیکردند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این مراسم با گراميداشت هفته بسيج  با بیان اینکه بسيج تجلي ايثار و ازخودگذشتگي و اخلاص  است گفت:نهادينه شدنفرهنگ بسيجي در ادارات منجر به ارائه بهتر و مطلوب خدمات و تكريم ارباب رجوعمي شود.

سید مصطفی هاشمی افزود: برگزاری برنامه  میز خدمت  در دستگاه های اجرایی بسترمناسبی را برای ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی و رسیدگی به مسایل،مشکلات ودرخواست های آنان فراهم می کند

وي گفت:این برنامه ها که در راستای برنامه های دولت مردمی مبنی بر ارج نهادن بهخواسته‌های عمومی و با تاکید و اهتمام ویژه استاندار فارس بصورت مستمر ومنظم  در مناسبت ها و ایام مختلف سال و  برگزار می شود تأثیر مناسبی در رفع مشکلاتمردمی داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصريح كرد:برنامه های تخصصی میزخدمت ویژه جامعه صنعت نیز با دستور استاندار فارس بصورت مستمر و با حضوردستگاه های اجرایی در شهرك صنعتي برگزار می شود.

وی تصریح کرد:علاوه بر ملاقات های مردمی که هر هفته در دفتر مرکزی شرکتشهرکهای صنعتی فارس برگزار می شود ،برنامه میز خدمت  باهدف بررسی درخواستها ومشکلات صنعتگران و باحضور مدیران و معاونان شرکت در  محل شهرک صنعتیبزرگ شیراز نیز هر ماه برگزار می شود كه تاكنون در 8جلسه برگزارشده از ابتداي امسالبه مشكلات 96صنعتگر رسيدگي شده است. .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین از بررسی مشکلات صنعتگران درجلسات داخلی ستاد تسهیل این شرکت نیز خبردادوگفت:جلسات این ستاد نیزبصورت مستمر در هر هفته برگزار می شود كه از ابتداي امسال تاكنون 12جلسه برگزارو به مشكلات 115واحد صنعتي رسيدگي شده و بر اساس بررسي ها 90درصد مشكلاتطرح شده به نتيجه رسيده است.

لازم به ذکر است  در اين برنامه كه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزارشد ،مدیرعامل ،معاونان،مدیران شركت با حضور در  نمازخانه شركت به مسائل و مشكلات15صنعتگر رسيدگي كردند.

همچنين همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، روز گذشته برنامه میز خدمت شرکتشهرکهای صنعتی فارس درکنار سایر  دستگاه های اجرایی استان  در شبستان امامخمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع)برگزار شد.

در این برنامه مدیر عامل و معاونان شرکت شهرکهای صنعتی فارس ضمن  پاسخگوییبه  سوالات مراجعه کنندگان  درخواست های آنها نیز بررسی و رسیدگی کردند.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها