سال اول سه شنبه 01 آبان 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 21 آبان 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

شهردار کلان‌شهر شیراز:

تغییرات بافت قدیم محله پودنک را می‌توان ازجمله تحولات خاص شهری دانست

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از بافت قدیم محله پودنک گفت: تغییرات صورتگرفته را می‌توان به جد ازجمله تحولات خاص شهری دانست که دیگر مناطق نیز باالگوگیری از این طرح و نوآوری زیبایی کلان‌شهر شیراز را صدچندان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی از بافت قدیمپودنک، بزرگراه سردار شهید استوار و معدن شن و ماسه و کفترک و کارخانه تولیدآسفالت و مصالح شهرداری شیراز بازدید و طی آن روند تولید آسفالت، زدودن غبارمحرومیت و زیباسازی در محله قدیم پودنک و آخرین اقدامات عمرانی پروژه بزرگراهسردار شهید استوار را مورد بررسی قرار داد.

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از بافت قدیم محله پودنک عنوان کرد: تغییراتصورت گرفته را می‌توان به جد ازجمله تحولات خاص کشوری دانست که دیگر مناطقنیز با الگو گیری از این طرح و نوآوری، زیبایی کلان‌شهر شیراز را صدچندان کنند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: بافت قدیمی محله پودنک رنگ تازه‌ای بهخود گرفته است و سیما و منظر این محله با همکاری اهالی به‌کلی دگرگون‌شده است.

او تصریح کرد: رنگ‌آمیزی دیوارهای کوچه‌پس‌کوچه‌های این محله، نصب گلداندیواری بر روی نقش و نگارهای سنتی و نورپردازی در شب حسی تازه را ایجاد کرده وسیمای محله را طرح تازه بخشیده است.

اسدی گفت: لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی، کانیواگذاری، آسفالتکوچه‌پس‌کوچه‌های پودنک، روکش و شستشوی دیوارها، از دیگر طرح‌های پروژهبهسازی در این محله است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در شهرداری منطقه ۷ شیراز که حدفاصل بزرگراهخلیج‌فارس تا میدان نصر است، از دیگر موارد بازدید شهردار کلان‌شهر شیراز بود که اودر این راستا بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر،در دو باند رفت‌وبرگشت تردد وسایل نقلیه از محور شرقی و جنوبی شیراز تسهیل شدهو به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر قلمداد می‌شود.

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از معدن شن و ماسه کفترک و کارخانه تولیدآسفالت شهرداری شیراز در شرق شیراز نیز گفت: این معدن به تولید حدود چهارهزارتُن در روز انواع مصالح شامل سنگ لاشه، راکفیل، انواع شن و آسفالت جهت پروژه‌هایسازمان عمران و مناطق یازده گانه می‌پردازد.


سرخط اخبار اجتماعی و جامعه

پربازدیدترین ها