سال اول شنبه 06 مرداد 1403

INFO@ATIYEHMARDOM.COM

يكشنبه 21 آبان 1402 ، 45 : 14

کد خبر :

تقدیر استاندار فارس از مدیران بنیاد مسکن در چهار شهرستان فارس :

دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با اهدا لوح سپاس از خدمات مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان های آباده ، ارسنجان ، اقلید و زرین دشت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس،  در جلسه شورای مسکن استانفارس که با حضور مدیران کل در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد از مدیراننمونه بنیاد مسکن فارس در طرح نهضت ملی مسکن تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیران کل بنیاد مسکن، راه وشهرسازی و سایرمدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار گردید از حمیدرضا عابدی مدیربنیاد مسکن شهرستان آباده ، عزت الله محمودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان، محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید و مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکنشهرستان زرین دشت  بابت عملکرد چشمگیر در طرح نهضت ملی و جایگاه برتر استانتقدیر گردید.

حمید رضا عابدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان آباده در حاشیه این نشست با تقدیرازحسن توجه استاندار فارس و حمایت های سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکناستان اظهار داشت : شهرهای آباده ، ایزد خواست ، بهمن ، صغاد و سورمق در اینشهرستان توان اجرای طرح های نهضت ملی مسکن را دارند و تا کنون در آباده مرکزشهرستان بیش از 12 هزار نفر نام نویسی کرده اند.

عزت الله محمودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان هم ازحسن توجه  دکترایمانیه و مدیر کل بنیاد مسکن فارس تقدیر کرد و افزود: در ارسنجان بیش از 4 هزار و300 نفر متقاضی طرح های نهضت ملی مسکن هستند و این طرح با تامین زمینمناسب در حال اجرا است .

محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید نیز اجرای طرح نهضت ملی مسکنرا ظرفیتی برای خانه دار شدن اقشار مختلف دانست و گفت : در شهرهای اقلید ،حسن آباد ، دژکرد و سده این طرح ظرفیت اجرا دارد و تا کنون در اقلید بیش از 8 هزارو 800 متقاضی استفاده از طرح نام نویسی کرده اند .

مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت  نیز با تقدیر از مسوولان استانیگفت : شهرهای حاجی آباد ، دبیران و شهر پیر در این شهرستان ظرفیت اجرای طرحدارند و تا کنون بیش از 6 هزار و 300 متقاضی در مرکز شهرستان نام نویسی کرده اند.


سرخط اخبار اقتصادی

پربازدیدترین ها